ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نسخه فیس لیفت مزدا 6 معرفی شد، کمری و آکورد منتظر یک رقیب تازه نفس باشند

وقتی برای اولین بار در سال 2014 مزدا 6 معرفی و عرضه شد، با ظاهر جذاب، هندلیگ اسپرت و کیفیت مناسبش تحسین منتقدان را برانگیخت. مزدا 6 در آن زمان خود را بهتر از رقبای ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

وقتی برای اولین بار در سال 2014 مزدا 6 معرفی و عرضه شد، با ظاهر جذاب، هندلیگ اسپرت و کیفیت مناسبش تحسین منتقدان را برانگیخت. مزدا 6 در آن زمان خود را بهتر از رقبای قدری مثل تویوتا کمری و هوندا آکورد نشان داد؛ در واقع مزدا 6 بی رقیب بود.

اکنون پس از گذشت بیش از 3 سال، تویوتا کمری را با تغییراتی گسترده روانه بازار کرده، طوری که شاید بتوان نسل کنونی کمری را بهترین نسل آن دانست. هوندا هم با آکورد جدید که حتی از کمری هم بهتر است آمده تا بازارها را بار دیگر فتح کند.

اما مزدا هم در این مدت بیکار نبوده و سدان سایز متوسط خود را دومین بار زیر تیغ جراحی برده تا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس با چهره ای آراسته تر ظاهر شود. در نمای خارجی تغییرات اندکی را شاهد هستیم. دماغه خودرو از چراغ ها و جلو پنجره ای جدید بهره می برد، ضمن آنکه ورودی های هوا در قیمت زیرین نیز تغییراتی به خود دیده اند. در بخش عقب تنها گرافیک چراغها مورد باز طراحی قرار گرفته است.

فضای داخلی خودرو بیشترین تحول را به خود دیده، طوری که تقریبا 90 درصد کابین باز طراحی شده است. در کنار این، استفاده از موادی مانند جیر مصنوعی در اکثر بخش های داشبورد و رودری ها، تریم چوبی و چرم با کیفیت به انتقال حسی لوکس تر به خریدار کمک خواهند کرد.

صندلی های جدید به همراه تکنولوژی های بروز شده از قبیل سیستم دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیق پذیر و صفحه نمایشگر بزرگتر از دیگر تغییرات هستند.

از نظر مزدا اما این تغییرات کافی نبوده، موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوی جدید مزدا، که از CX9 به امانت گرفته شده، این بار در مزدا 6 هم به کار گرفته خواهد شد. این پیشرانه با توان تولید 250 اسب بخار و گشتاور فوق العاده 421 نیوتن بر متر، یاری رسان مزدا 6 در رقابت با دیگر هموطنانش خواهد بود.

در کنار افزایش قدرت، مزدا در سیستم تعلیق، فرمان و شاسی نیز تغییرات مثبتی را انجام داده تا بدین ترتیب شماره 6 مزدا بر روی آسفالت ساکت، اسپرت و راحت تر از گذشته احساس شود. مزدا 6 جدید در بهار سال 2018 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید گالری تصاویر این خودرو را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m.sarv
    m.sarv | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    مزدا تو هر رده ایی که کار میکنه یا بهترین ماشین رو داره یا حداقل جز ۳ تای برتره مثه مزدا۲ مزدا۳ سی ایکس ها و ..‌. مزدا۶ هم فوق‌العادست و بهترین تو رده خودش و با متعادل ترین قیمت که مثلا تو منطقه مزدا۶ فول حول۹۶ میلیونه و سوناتا و اپتیما هم که در مقابلش هیچن قیمتشون تو فول ترین حالت حول ۹۲ ایناست ولی رقباش که تو مقاله هم بود حدود۱۰۵ و بالاترن تو فولترین حالت

    • mohammad_0fficial
      mohammad_0fficial | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

      تو طراحی سوناتا و اپتیما رو با ابن یکی میکنی پس معلومه هنوز از نزدیک فیس لیفت سوناتا و اپتیمارو ندیدی داداچ

  • Reza
    Reza | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    فقط ابر خودروسازهای سایپا و ایرانخودرو و لاغیر

مطالب پیشنهادی