ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Signature Edition شرکت ال جی
تکنولوژی

ال جی موبایل لوکسی از خانواده سیگنچر را با قیمت بیشتر از آیفون 10 معرفی کرد

باید پذیرفت که ال جی استراتژی عجیبی در خصوص تولید فبلت پرچمدار V30 در پیش گرفته. تنها یک ماه پس از عرضه این محصول شاهد رونمایی از نسخه قوی تر آن در قالب +V30 بودیم، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

باید پذیرفت که ال جی استراتژی عجیبی در خصوص تولید فبلت پرچمدار V30 در پیش گرفته. تنها یک ماه پس از عرضه این محصول شاهد رونمایی از نسخه قوی تر آن در قالب +V30 بودیم، مدلی که تنها تحت قرارداد با چند اپراتور محدود روانه بازار شد. حالا ال جی دو ماه بعد از آن مدلی باز هم قوی تر از آن را تح برند لوکس سیگنچر معرفی نموده است.

البته احتمالاً هیچ گاه دست شما به این سوپر V30 نخواهد رسید، چرا که قرار است تنها در کشور کره جنوبی عرضه شود. از شیوه تصمیم گیری های ال جی چنین برداشت می شود که آنها به هیچ وجه از عملکرد نسخه استاندارد فبلت پرچمدار خود راضی نیستند و حالا با معرفی نسخه قوی تری از آن قصد دارند حداقل در کشور خود رقابتی تنگاتنگ تر را با دیگر بزرگان داشته باشند.

نکته جالب تر در خصوص موبایل Signature جدید ال جی آن است که هیچ نشانی از برند V30 در سر و ظاهر آن مشاهده نمی شود، گویی که کره ای ها سعی دارند آن را به عنوان یک موبایل لوکس کاملاً مستقل و جدید نشان دهند.

موبایل مورد بحث در زیر بدنه زیبا و شیک خود ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ضمن این که به طور پیش فرض با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی Oreo عرضه می شود. تعداد محدودی از خریداران امکان آن را خواهند داشت تا نامشان روی بدنه پشتی سرامیکی سیگنچر جدید درج شود. ضمن این که درون بسته بندی آن یک جفت هدست با برند Bang & Olufsen وجود خواهد داشت. یکی از آنها سیم دار و دیگری بیسیم خواهد بود.

ال جی این نسخه ویژه از موبایل V30 را با قیمت ۱۸۲۰ دلار به فروش خواهد رساند. نکته جالب اینجاست تنها قرار است ۳۰۰ دستگاه از آن به تولید برسد و خریداران نیز می بایست معرفی نامه جداگانه برای خرید آن داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    اونی که میخواد خاص باشه نمیاد اینو بخره
    میره یه بلک‌بری پورش دیزاین میخره، حک کردن اسم رو گوشی به نظر بنده خزترین کاره

  • alireza
    alireza | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    اقا این v30 هنوز نیومده یا من خبر ندارم؟ داستان چیه که نمیاد تو بازار؟ ال جی جان دیت بجنبون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی