ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مذاکره اپل با ال جی دیسپلی برای تامین پنل های OLED آیفون X

به نظر می رسد که اپل به دنبال یک تامین کننده تازه برای پنل های OLED آیفون X است. یکی از رسانه های کره ای اخیراً در گزارشی می گوید که این کمپانی، قراردادی برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد که اپل به دنبال یک تامین کننده تازه برای پنل های OLED آیفون X است. یکی از رسانه های کره ای اخیراً در گزارشی می گوید که این کمپانی، قراردادی برای تامین پنل های OLED با ال جی دیسپلی امضا کرده است. در این گزارش همچنین آمده که ال جی دیسپلی پروسه راه اندازی تجهیزات تولیدی را پشت سر گذاشته تا قادر به تامین اپل با 60 میلیون پنل OLED باشد و انتظار می رود تولیدات در ماه ژوئن 2018 آغاز گردد.

اگرچه این اطلاعات موثق به نظر می رسد، اما The Investor به سراغ بورس کره رفت تا صحت این خبر را تایید کند. به گفته این خبرگزاری کره ای، ال جی در مستنداتی که دو روز پیش به این رگولاتوری ارائه کرده گفته است:

در رابطه قرارداد تامین OLED برای آیفون X اپل، هنوز هیچ جزییاتی مشخص نشده است. زمانی که همه چیز با جزییات دقیق تایید شد، ما آن را اعلام می کنیم یا [در غیر این صورت]، به فاصله یک ماه اعلام می شود.

اگرچه این بیانیه اندکی گنگ است، اما ظاهراً این موضوع را تایید می کند که دو کمپانی، مشغول مذاکره بر سر قراردادی احتمالی هستند. این موضوع به هیچ وجه غافلگیرکننده نیست و اپل برای سالیان متمادی، از پنل های LCD تولید شده توسط ال جی دیسپلی در آیفون هایش بهره گرفته است.

با این همه، وقتی نوبت به نمایشگر OLED آیفون X رسید، اپل گزینه های زیادی پیش روی خود ندید. واحد نمایشگر سامسونگ تنها شرکتی بود که می توانست به تولید این پنل ها در ابعادی که اپل نیاز داشت بپردازد. بنابر گزارش ها، اپل و سامسونگ دیسپلی قراردادی برای تامین 67 میلیون پنل آیفون X به امضا رسانده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Yking
    Yking | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

    اپل = دزد
    هزار دلار برا هر آیفون میگیره ولی شارژر فست شارژ همراهش تو جعبه نمیزاره. خریدارای این محصول فقط به خودشون دارن توهین میکنن . الان حتی گوشیای میان رده هم شارژر فست داخل جعبه میزارن. ? ?

    • rezamo
      rezamo | ۱۷ آذر ۱۳۹۶

      بدبختی میدونی چیه اینه که اپل گوشیش 300دلار برای کمپانیش در میاد و اونو به سه برابر قیمت به مشتریش میفروشه این دزدی نیست پدر جد دزدیه درسته کیفیت ساخت خوبی داره و سخت افزار و نرم افزارش هماهنگه ولی خیلی دزده شرکتش از اون بدتر اینه خریداران اپل میگن گوشی ما اپله امریکاییه باید بهشون گفت که صفحه نمایشش امریکاییه ؟ دوربینش امریکاییه؟ باطریش امریکایی؟ قطعات الکترونیکی ›اپنی داخلش امریکاییه؟ کجاش امریکاییه؟ از اون ضایع تر اینه گوشیش حتی تو امریکام ساخته نمیشه خخخخخخ

مطالب پیشنهادی