ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری اپل در کارخانه های آمریکایی به یک میلیارد دلار محدود نخواهد شد

روز گذشته خواندید که اپل روی شرکت توسعه دهنده فناوری لیزرهای موجود در دوربین آیفون X سرمایه گذاری ۳۹۰ میلیون دلاری انجام داده و حالا اهالی کوپرتینو می گویند به این روند سرمایه گذاری ادامه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

روز گذشته خواندید که اپل روی شرکت توسعه دهنده فناوری لیزرهای موجود در دوربین آیفون X سرمایه گذاری ۳۹۰ میلیون دلاری انجام داده و حالا اهالی کوپرتینو می گویند به این روند سرمایه گذاری ادامه خواهند داد.

مدیر ارشد امور مالی اپل، جف ویلیامز در گفتگو با CNBC گفته که این رقم ابتدای مسیر است و اپل خود را محدود به طرح ۱ میلیارد دلاری که پیشتر اعلام شده بود نخواهد کرد.

به عقیده ویلیامز، طرح اپل قرار نیست منجر به خرج شدن بی هدف یک سرمایه عظیم منجر شوند و بلکه می خواهند به این طریق شرکت های تولیدکننده فناوری های مدرن را تجهیز و تغذیه کنند و این سرمایه گذاری برایشان مثل یک فرصت است.

رئیس هیئت مدیره شرکت Finisar، جری رالز به CNBC گفته که اوضاع شرکت در مرحله ای بود که باید ظرفیت خود را گسترش می داد اما نمی دانست باید چه کند تا اینکه اپل وارد شد و سرمایه گذاری روی کارخانه تگزاس آغاز شد.

در حال حاضر، Finisar در زنجیره تامین اپل نقشی اساسی را ایفا می کند. فناوری لیزری موجود در دوربین آیفون X توسط این شرکت تولید می شود و سنسور مجاورت به گوش ایرپادها نیز در کارخانه های Finisar شکل می گیرند.

چند ماه پیش نیز اپل ۲۰۰ میلیون دلار روی شرکت Corning، سازنده گوریلا گلس که در آیفون و آیپد مورد استفاده قرار می گیرد، سرمایه گذاری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی