ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی و Meridian Audio
تکنولوژی

ال جی از همکاری با Meridian Audio برای بهبود کیفیت صدا در محصولاتش خبر داد

کمپانی ال جی روز گذشته از انعقاد قرارداد همکاری با یکی از شرکت های انگلیسی محبوب در زمینه سیستم های صوتی به نام «Meridian Audio» خبر داد. Meridian یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی ال جی روز گذشته از انعقاد قرارداد همکاری با یکی از شرکت های انگلیسی محبوب در زمینه سیستم های صوتی به نام «Meridian Audio» خبر داد.

Meridian یکی از شرکت های پیشرو در زمینه سیستم های صوتی است و سابقه ای 40 ساله ای را یدک می کشد که سرشار از ابداع و نوآوری است.

این شرکت بر تحقیق و توسعه دقیق تاکید بسیاری دارد و به همین دلیل صدای تولید شده در سیستم های آنها بسیار طبیعی و شفاف است.

ردپای این کمپانی در هرگوشه صنعت صدا دیده شده و در گسترش فناوری صوتی از قبیل Hi-Res Aud ،MQA و صدای سه بعدی در خودروها تاثیر مستقیم داشته اند.

ال جی هم با اطلاع از این مساله به دنبال انصراف از همکاری با کمپانی تولیدکننده تجهیزات صوتی و تصویری Harman Kardon و جایگزین کردن آن با کمپانی انگلیسی بوده است.ال جی و Meridian Audioمشارکت این دو شرکت قرار است به ارتقا کیفیت صدا منجر شود و ال جی هدف از آن را اینگونه بیان می کند:

استفاده از فناوری صوتی بی رقیب Meridian در محصولات الکترونیکی معتبر ما امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار داده و تجربه های سرگرمی فوق العاده ای را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

رییس کمپانی Meridian نیز با اعلام خرسندی از انعقاد این قرارداد تاکید می کند که ارزش های مشترک و همکاری دوطرف به ارائه نوآوری بیشتر در آینده منجر خواهد شد.ساندبار الجیکمپانی کره ای پیش از این در زمینه های صوتی و تصویری محصولات متعددی را عرضه کرده که از این میان می توان به تلوزیون های OLED اشاره کرد و حالا مشارکت با Meridian می تواند این ویترین را پربار تر از قبل کند.

بر این اساس Meridian قرار است در فرایند تولید ساندبارها، اسپیکرهای بی سیم و غیره به ال جی کمک کند که برخی از آنها احتمالا در نمایشگاه CES ماه آینده به معرض نمایش گذاشته خواهند شد.

اگر به محصولات کمپانی ال جی علاقه دارید بهتر است بررسی جامع دستگاه تصفیه هوا و رطوبت ساز ال جی را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    چرا v30 توی ایران نمیاد ماجراش چیه شهریور ماه معرفی شده ولی تا حالا توی ایران نیومده!

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    کاشکی بلاخره یه گوشی خوب بزنه که راضی کننده باشه منظورم بهتره v30 هست

مطالب پیشنهادی