ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک حالا چهره شما را در تصاویر تگ نشده هم تشخیص می دهد

فیسبوک به تازگی از ابزاری جدید برای استفاده کاربران این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. این ابزار می تواند اعضای فیسبوک را از حضور در عکس های دیگران مطلع کند، حتی اگر در آن تصاویر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

فیسبوک به تازگی از ابزاری جدید برای استفاده کاربران این شبکه اجتماعی رونمایی کرده است. این ابزار می تواند اعضای فیسبوک را از حضور در عکس های دیگران مطلع کند، حتی اگر در آن تصاویر تگ نشده باشند.

وقتی که این ابزار را در پروفایل تان فعال کنید، هر وقت که تصویری با حضور شما در پروفایل یک شخص دیگر بارگذاری شود فیسبوک این موضوع را با یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می کند. همچنین این ابزار می تواند در حکم یک دیوار امنیتی هم عمل کند تا کاربر دیگری نتواند از تصویر شما به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده نماید.

پس از تشخیص شما در یک تصویر، با فرض این که هنوز تگ نشده باشید فیسبوک سه گزینه در اختیارتان قرار می دهد: این که خودتان را در تصویر تگ کنید، شخص ارسال کننده تصویر را بیابید یا این که بگذارید تصویرتان بدون تگ شدن باقی بماند.

فیسبوک برای طراحی این ابزار از تکنولوژی تشخیص چهره جدید خود استفاده کرده است. سیستم تشخیص چهره فیسبوک در ابتدا تمام عکس هایی که قبلا در آن ها تگ شده اید را به دقت آنالیز می کند تا از آن ها الگوی واحدی برای تشخیص چهره شما درآورد. بعدا از همین الگو برای تشخیص شما در تمام تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده در اکوسیستم فیسبوک استفاده خواهد کرد.

به گفته فیسبوک، این ابزار قرار است که تا پایان همین هفته برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی (به جز کاربران ساکن اروپا و کانادا) منتشر شود. استفاده از این ابزار اختیاری است و در صورتی که تمایلی به فعال بودن آن نداشته باشید، می توانید به سادگی یک کلیک آن را از تنظیمات اپلیکیشن غیر فعال نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    فقط توییتر و تلگرام و نزدیکا و کمی اینستاگرام

مطالب پیشنهادی