ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پول های مجازی
تکنولوژی

پیش بینی آینده ارزهای مجازی: کاهش تنوع و افزایش ثبات

علی رغم اینکه ارزهای مجازی و از جمله بیت کوین در هفته های اخیر دچار نوسانات شدیدی شده اند، یکی از تحلیلگران برجسته این عرصه به نام «جولین هاسپ» معتقد است در آینده شاهد تغییراتی در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

علی رغم اینکه ارزهای مجازی و از جمله بیت کوین در هفته های اخیر دچار نوسانات شدیدی شده اند، یکی از تحلیلگران برجسته این عرصه به نام «جولین هاسپ» معتقد است در آینده شاهد تغییراتی در این حوزه خواهیم بود که به ثبات آنها منجر می شود.

هاسپ یکی از بنیانگذاران و رییس موسسه «TenX»، فعال در حوزه راهکارهای استفاده کاربردی از ارزهای مجازی است پیش بینی جالبی در این زمینه دارد:

از نظر من ارزش بیت کوین تا 60 هزار دلار هم افزایش پیدا می کند اما طی دوره ای به 5 هزار دلار می رسد و سوال اصلی این است که اول کدامیک از آنها اتفاق خواهد افتاد.

با این وجود تحلیگران و موسسه های بسیاری با تاکید بر این که بیت کوین برخلاف پول های رایج هیچ پشتیبانی ندارد در مورد سرمایه گذاری در آن هشدار داده اند. ارزهای مجازی

سرمایه ای که فعلا بی ثبات است

نوسانات این پدیده جدید آن چنان بالا است که در هفته گذشته از حدود 20 هزار دلار به کمتر از 11 دلار سقوط کرده و امروز دوباره به 15500 دلار افزایش پیدا می کند. هاسپ در این باره می گوید:

شیب تند کاهش قیمت بیت کوین برای فعالان این حوزه قابل پیش بینی بود چرا که بهای آن در ماه های اخیر به شکلی غیر منطقی افزایش پیدا کرد.

از نظر او در بازه زمانی طولانی مدت بازهم شاهد نوساناتی از این دست خواهیم بود.

زمستان در راه است

این کارشناس هجوم ناگهانی سرمایه گذاران به سمت بیت کوین را با حباب دات کام در 20 سال پیش مقایسه کرده و هشدار می دهد که قیمت این ارزها فعلا به ثبات نمی رسد.

علاوه بر این او تاکید می کند که تعداد ارزهای مجازی کمتر خواهد شد اما از اظهار نظر درباره اینکه کدام یک از آنها ماندگاری بیشتری خواهد داشت، خودداری می کند.

از نظر این رییس موسسه TenX در آینده بیشتر آن دسته از ارزهای مجازی توسعه می یابند که واقعا ارزشی را ارائه کرده، از فناوری های جدید برخوردار بوده و کاربردی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Vilpi
    Vilpi | ۵ دی ۱۳۹۶

    به 11 هزار دلار رسید نه 11 دلار

  • Vilpi
    Vilpi | ۵ دی ۱۳۹۶

    به

مطالب پیشنهادی