ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

counter strike global offensive
ویجیاتو - بازی

حالت بتل رویال به بازی کانتر استرایک آمد

با وجود تفاوت هایی بین این دو، PlayerUnknown’s Battlegrounds در بعضی جهات دنباله ای معنوی برای Counter Strike Global Offensive محسوب می شود. این عنوان یک بازی اکشن چندنفره است که برخی از المان های مهم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

با وجود تفاوت هایی بین این دو، PlayerUnknown’s Battlegrounds در بعضی جهات دنباله ای معنوی برای Counter Strike Global Offensive محسوب می شود. این عنوان یک بازی اکشن چندنفره است که برخی از المان های مهم سری کانتر استرایک مانند اسلحه های واقعی موجود در این بازی را به ارث برده است.

یکی از ویژگی های مثبتی که کانتر استرایک از آن بهره برده و در سایر رقبا دیده نمی شود به امکان ساخت ماد های متفاوت برای این بازی برمی گردد. در یکی از جدیدترین ماد های بازی که توسط تیمی با نام Go 4 The Kill طراحی شده، ایده ساخت یک نقشه بتل رویال برای کانتر استرایک: گو، اجرایی شده است.

این نقشه کوهستانی که دارای مناطق شهری نیز بوده، چهار برابر از نقشه Overpass به عنوان یکی از بزرگترین نقشه های کانتر استرایک: گو، وسیع تر است. امکان طراحی این نقشه از آن جایی به وجود آمده که محیط آن به وسیله کوه ها به دو بخش متفاوت تقسیم می شود.

ماد جدید کانتر استرایک

وقتی از کوه ها عبور می کنید، وارد نقشه جدید می شوید اما این مپ تازه، هنوز به محیط قبلی متصل است. با وجود حیله هوشمندانه ای که تیم Go 4 The Kill آن را پیاده سازی کرده است، این نقشه هنوز تفاوت هایی زیادی با PlayerUnknown’s Battlegrounds و بازی های دیگر موجود در این سبک مانند Fortnite و H1Z1: King of the Kill دارد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تا به امروز رکوردهای زیادی در زمینه فروش و جذب کاربر را به جای گذاشته است.

در این نقشه تنها امکان حضور 20 بازیکن به صورت همزمان وجود داشته و این مقدار با عدد 100 در سایر بازی های بتل رویال، فاصله زیادی دارد. تیم طراح این ماد در حال حاضر تنها روی پیاده سازی افزایش مساحت نقشه در جدید ترین قسمت از سری کانتر استرایک مانور داده و سایر بخش های حاضر در بازی های بتل رویال هنوز به آن اضافه نشده اند.

با تمام این حرف ها، این ماد جدید، یک تجربه فوق العاده محسوب شده و اگر قصد تجربه آن را دارید، می توانید برای اجرای آن در استیم، به سایت مختص به این مد مراجعه کنید.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از پر سر و صداترین عناوین سال جاری میلادی محسوب می شود. حضور در لیست بهترین های سال 2017، رسیدن به آمار فروش خیره کننده و شکستن رکوردهای پیاپی در بخش های مختلف، از جمله موفقیت های PUBG محسوب می شوند.

دیجیاتو در بررسی این عنوان ، نمره 85 را به این بازی داد:

این اثر، یکی از آن معدود بازی های با پتانسیلی است که توانسته در مدت کوتاهی خود را از برزخ دسترسی زودهنگام شبکه استیم نجات دهد. بازی های زیادی در این سال ها با ایده های جذاب منتشر شدند اما اکثر آن ها هنوز بعد از گذشت چند سال نتوانسته اند به صورت رسمی عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۷ دی ۱۳۹۶

    من یه موی کانتر رو به PUBG نمیدم

  • ali Croft
    ali Croft | ۷ دی ۱۳۹۶

    این Mod عالیه اما یه مشکلی که داره اینه که نمیشه سوار ماشین شد :(

  • ami_ald
    ami_ald | ۷ دی ۱۳۹۶

    یادمه ۶-۷ سال پیش همیشه توی گیمنت کانتر نفر اول بودم اما حالا که بازی میکنم نوبم اصلا هیچی بلد نیستم
    قبلا عاشق کانتر بودم اما حالا یه جورایی زده شدم

مطالب پیشنهادی