ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Death Stranding
ویجیاتو - بازی

سونی از سرعت ساخت بازی Death Stranding غافل گیر شده است

هیدئو کوجیما با Death Stranding حسابی این روزها بر سر زبان ها افتاده و این عنوان به یکی از موردانتظارترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال های اخیر تبدیل شده است. نمایش های گنگ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

هیدئو کوجیما با Death Stranding حسابی این روزها بر سر زبان ها افتاده و این عنوان به یکی از موردانتظارترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال های اخیر تبدیل شده است.

نمایش های گنگ این بازی طی مدت زمانی که از رونمایی آن می گذرد باعث شده تا گمانه زنی و شایعات زیادی پیرامون Death Stranding شکل گیری کند.

جدا از این شایعات و ابهاماتی که پیرامون این بازی وجود دارد، به نظر می رسد که تیم سازنده و ناشر بازی از سرعت بالای پیشروی ساخت بازی، بسیار خوشحال هستند.

کوجیما در این مورد اشاره می کند که سونی از سرعت بالای ساخت Death Stranding، شگفت زده شده است. او می گوید روند ساخت بازی به قدری خوب دنبال می شود که بخش سرگرمی های تعاملی سونی اعلام کرده تا کنون، هیچ زمانی، هیچ کدام از عناوینی که به دست این کمپانی نشر شده اند، با چنین سرعتی توسعه نیافته اند.

کوجیما پیش از این گفته بود که ممکن است بازی حتی تا قبل از المپیک توکیو سال 2020 عرضه نشود!

به نظر می رسد که بازی برای عرضه در سال 2018 میلادی زمان بندی شده است. هزینه های سرسام آور ساخت این عنوان و روند ساخت Death Stranding باعث شده تا انتقادهای زیادی به کارگردان این بازی یعنی هیدئو کوجیما وارد شود، اما او علت زمان زیادی که صرف ساخت بازی شده را به طراحی موتوربازی سازی دسیما نسبت می دهد.

Death Stranding

همانطور که احتمالا می دانید، در ساخت این بازی، کوجیما و تیم او همکاری های زیادی با سایر استودیوهایی که سونی از آن ها پشتیبانی می کند، داشته اند. یکی از این استودیوها، گوریلا گیمز بوده که در ساخت این عنوان به طور مستقیم دخالت دارد.

اخیراً نیز کوجیما اعلام کرده است که آن ها در حال انتقال دادن مشکلات بازی به گوریلا گیمز هستند و زمان سه تا پنج ساله ای که تیم سازنده برای ساخت یک بازی بزرگ نیاز دارد، کاملاً طبیعی است.

او حتی به این نکته اشاره می کند که ممکن است ساخت بعضی از بازی های بزرگ حتی تا ده سال به زمان نیاز داشته باشند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس E3 2016 سونی معرفی شد.

بازی Death Stranding با نمایش تریلری در جریان مراسم The Game Awards 2017 باز هم بر سر زبان ها افتاد، حضور بازیگران مطرح سینمایی همچون مدس میکلسن، بازیگر نقش اول سریال هانیبال و نورمن ریداس به عنوان ستاره سریال پر طرفدار The Walking Dead، باعث شده تا انتظار برای این بازی، سخت تر از همیشه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۸ دی ۱۳۹۶

    چه شود کوجیما + سونی + انحصاری پلی استیشن

  • ناصر
    ناصر | ۸ دی ۱۳۹۶

    وای خدای من

مطالب پیشنهادی