ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Bloodborne
ویجیاتو - بازی

دو هیولای جدید در بازی Bloodborne کشف شدند [تماشا کنید]

اگر اخبار بازی های ویدیویی در هفته های اخیر را دنبال کرده باشید، حتماً از پیدا شدن یک هیولای گم شده از بازی Bloodborne که در نمایش های پیش از انتشار بازی وجود داشت اما ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

اگر اخبار بازی های ویدیویی در هفته های اخیر را دنبال کرده باشید، حتماً از پیدا شدن یک هیولای گم شده از بازی Bloodborne که در نمایش های پیش از انتشار بازی وجود داشت اما به مدت سه سال هیچ کاربری آن را درون بازی اصلی پیدا نمی کرد، آگاه هستید.

حال، به نظر می رسد که اکتشافات علاقه مندان به این عنوان قابل تحسین تمام نشده و به تازگی سیاه چال جدیدی در بازی کشف شده و امکان مبارزه با دو باس فایت جدید را فراهم می کند.

سیاه چاله های چلیس این بازی که تعدادشان هم زیاد است، چیزهای زیادی را برای اکتشاف درون خود جای داده اند. این سیاه چال ها راه های گوناگون زیادی برای اکتشاف دارند و بعضی از آن ها نیز به صورت مخفی در بازی قرار داده شده اند. لازم به ذکر است که بسیاری از بازیکنان بلادبورن از آن ها برای بالا بردن سطح کاراکترشان استفاده می کنند.

چلیس های مخفی بازی باعث می شدند تا شما به هیولاهای پنهان بازی دسترسی پیدا کنید. یکی از علاقه مندان به بلادبورن با جست و جو میان فایل های بازی توانسته تا دو سیاه چال مخفی کشف نشده ای را پیدا کند که در آن ها دشمنان و محیط های جدیدی قرار دارند.

در Bloodborne اشیایی با نام Glyphs وجود دارند که با استفاده از آن ها و وارد کردن اسم رمز مخصوص، وارد چلیس ها می شوید. اسم رمز اول که sikgc3sm نام دارد باعث می شود تا شما از دری عبور کرده که پشت آن یک هیولا قرار دارد. این هیولا نوع متفاوتی از باس فایت پایانی بازی یعنی Moon Presence است.

یکی دیگر از هیولاهای مخفی بازی که با اسم رمز دوم به آن دسترسی پیدا خواهید کرد، سگ خشنی با نام the Great One است. arkhv2vs اسم رمزی است که موجب دسترسی شما به این هیولا می شود.

هر دو این هیولاهای مخفی و محیط های جدیدی که از این بازی کشف شده اند، فاقد فانوس هستند و این موضوع باعث می شود تا در صورت کشته شدن در این محیط ها، وارد hubworld یا همان Hunter's Dream شوید.

همچنین در صورت پیروزی در نبرد با این هیولاها،  باید وارد چاه بی پایانی شوید که مسیر انتهایی آن، هاب بازی خواهد بود. همزمان که بازیکنان در حال اکتشاف سیاه چاله های مخفی بازی هستند، بهتر است تا از فایل سیو بازی خود، یک نسخه پشتیبان تهیه کرده تا از گیر کردنشان در این سیاه چال ها، جلوگیری شود.

بسیاری از این سیاه چال های مخفی در Bloodborne به نحوی اتاق های تست برای سازندگان بازی بوده که در آن ها باس ها و دشمنان بازی، مورد آزمایش قرار می گرفتند.

برای مثال، اسم رمز 2c8czh8h باعث ورود به سیاه چاله ای می شود که تعداد بی شماری باس فایت و دشمنان عادی بازی را در خود جای داده است. امکان دارد که این سیاه چال مخفی، برای تست هوش مصنوعی بازی مورد استفاده قرار گرفته باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا هنوز هم چیزهای جدیدی برای اکتشاف در این بازی وجود دارند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    عالیه این بازی، واقعا ارزش خرید بالایی داره تا مدتها سرگرم نگهت میداره

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    الکی نیست 10 بار تمومش کردم. عالی ترش ندیدم

  • Bizzz
    Bizzz | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    WooooooW
    چی ساختن واقعا ؟! ??

مطالب پیشنهادی