ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ ناکس
تکنولوژی

سامسونگ Knox را به تلویزیون‌ها و یخچال‌های هوشمند آورد

پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس (Knox) دیگر مختص به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایش نخواهد بود. این شرکت کره‌ای اعلام نموده که قصد یکپارچه‌سازی ناکس روی تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و حتی علامت‌های دیجیتالش را دارد. قرار است از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۰

پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس (Knox) دیگر مختص به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایش نخواهد بود. این شرکت کره‌ای اعلام نموده که قصد یکپارچه‌سازی ناکس روی تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و حتی علامت‌های دیجیتالش را دارد. قرار است از این پس تمامی‌ محصولات کمپانی سامسونگ با استفاده از این پلتفرم‌ و به‌روزرسانی‌های مرتب سخت‌افزاری و نرم افزاری، از محتویات و اطلاعات شخصی موجود حفاظت کند.سامسونگ ناکس

این کمپانی هنوز اعلام نکرده که پشتیبانی از  پلتفرم امنیتی ناکس تا چه حد گسترده خواهد بود و مشخص نیست که این مشخصه به محصولات فروخته شده و فعال قبلی نیز خواهد آمد یا خیر. مشخصاً از نظر کاربران رساندن این پلتفرم امنیتی به گجت‌های هوشمند می‌تواند بسیار مفید باشد و آن‌ها مشتاقانه انتظار این اتفاق را می کشند.

با توجه به مفهوم خانه‌ی هوشمند و ارتباط تمامی محصولات سامسونگ به یکدیگر، خطر‌های امنیتی بسیاری نیز این شبکه‌ی ارتباطی را تهدید می‌کند. مسلماً هیچ کاربری علاقه ندارد، شخصی با هک کردن یخچال به کلیه محتویات شبکه‌ی ارتباطی خانه‌اش دسترسی پیدا کند.

سامسونگ ناکس

حال با آمدن پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس که پیش از این تنها مختص به موبایل‌ها و تبلت‌های این شرکت بود، خیال کاربران بابت حفظ اطلاعات شخصی و محرمانه‌شان راحت‌تر می‌شود. البته وجود این پلتفرم بدین معنی نیست که خانه‌‌های هوشمند در برابر حمله‌های سایبری غیرقابل نفوذ می‌شود بلکه حداقل نقاط ضعف آشکار آن از بین خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی