ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار فروش آیفون X در آمریکا: دو برابر بیشتر از آیفون ۸ و ۸ پلاس

چندی پیش گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیفون X به صورت جهانی فروشی کمتر از حد انتظار اپل داشته و این کمپانی حالا قصد دارد تولید این دستگاه را کاهش دهد اما حالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

چندی پیش گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیفون X به صورت جهانی فروشی کمتر از حد انتظار اپل داشته و این کمپانی حالا قصد دارد تولید این دستگاه را کاهش دهد اما حالا گزارشی دیگر منتشر شده که نشان می دهد فروش این مدل گران قیمت در آمریکا به نسبت ۲ به ۱ از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس بیشتر بوده.

بر اساس داده های آماری شرکت مارکت پالس، اپل ۲۲.۴ میلیون آیفون در ایالات متحده آمریکا طی سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۷ فروخته. آماری که بالاترین میزان فروش اپل در تمام دوران آیفون را نشان می دهد و ۴۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

آیفون X یا آیفون 10

نیل شاه از مدیران این شرکت می گوید فروش جهانی آیفون X به دلیل قیمت بالا، کمتر از حد انتظار بوده اما این تلفن همراه در ایالات متحده بسیار قدرتمند عمل کرده. او می گوید: «در طول سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷، هر سه مدل آیفون بسیار خوب فروختند و هر سه در صدر لیست پرفروشترین تلفن های همراه ایالات متحده بودند.»

او در ادامه به سهم ۰ درصدی سال گذشته موبایل های فوق پریمیوم (بالای ۸۰۰ دلار) اشاره می کند و می گوید سهم این تلفن ها در سال ۲۰۱۷ یک باره به ۲۵ درصد رسید که یعنی بازار آمریکا پتانسیل عرضه چنین تلفن های همراهی را دارد.

جف فیلدهک، دیگر تحلیلگر داده می گوید که سهم بازار اپل از ایالات متحده به ۲۰ درصد رسیده که نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش یافته و بخشی از سهم سامسونگ را کم کرده است.

از مجموع ۲۲.۴ میلیوون تلفن همراه فروخته شده، ۱۰.۵ میلیون از آن ها قیمتی بالای ۸۵۰ دلار داشته اند که این یعنی اپل تقریبا ۹ میلیارد دلار از بازار موبایل طی این دوره سه ماهه درآمد کسب کرده آن هم فقط در ایالات متحده.

با این حال، ارائه گزارش اپل از وضعیت مالی سه ماهه پایانی سالش تا ساعاتی دیگر بسیاری از نکات نهفته و پنهان را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    آیفون 8 منو یاد گلکسی پاکت های 2012 سامسونگ میاره

  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    امار کاملا گویاست!

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    اقتصاد خوبی دارن. دستشون برای انتخاب بازه

مطالب پیشنهادی