ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون مجهز به نمایشگر LCD فروش بیشتری نسبت به دیگر مدل های ۲۰۱۸ خواهد داشت؟

به گزارش اپل اینسایدر، شرکت کوپرتینویی امسال برای نخستین بار به استفاده از پنل های OLED در موبایل های خود روی آورده با این حال شایعات بسیاری درباره توسعه مدلی از آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۲

به گزارش اپل اینسایدر، شرکت کوپرتینویی امسال برای نخستین بار به استفاده از پنل های OLED در موبایل های خود روی آورده با این حال شایعات بسیاری درباره توسعه مدلی از آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ به گوش می رسد که از یک پنل LCD بهره می‌برد. حال مینگ چی کو اعلام کرده تلفن‌همراه اپل که از یک نمایشگر LCD به ابعاد ۶.۱ برخوردار است می‌تواند فروش بیشتری نسبت به آیفون‌های مجهز به OLED داشته باشد.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI» باور دارد که افت ارزش سهام زنجیره تامین اپل نگرانی‌هایی درباره ورود این شرکت به رقابت تولید OLED دارد. به همین علت است که شرکت کوپرتینویی قصد دارد که آیفونی مجهز به یک LCD شش اینچی تولید کند. به اعتقاد وی فروش بالای چنین محصولی با توجه به سابقه‌ی خرید طرفداران آیفون می‌تواند در فعالیت تولید‌کنندگان LCD اپل نظیر ژاپن دیسپلی تاثیر مثبتی بگذارد.آیفون‌ های سال ۲۰۱۸او همچنین می‌گوید که فروش بالای احتمالی مدل مذکور تولید فریم‌های آلومینیومی توسط شریک قدیمی اپل یعنی شرکت Catcher را نیز بالا ببرد. لازم به ذکر است که Catcher قرار است فریم آلومینیومی تمامی آیفون‌های سال آینده را نیز تولید کند اما نقش اصلی این شرکت در واقع تولید فریم های آیوفن مجهز به LCD سال آتی است.

کو معتقد است ال جی نمی تواند استاندارد‌های مورد نظر اپل را در موعد مقرر فراهم کند

بر اساس شایعات قبلی مطرح شده قرار است که دو موبایل دیگر اپل در سال 2018، پنل نمایشگر OLED داشته و در ابعاد ۶.۲ اینچ و ۵.۸ اینچ عرضه می شوند. پنل آیفون 10 پلاس قرار است توسط شرکت ال جی ساخته شود اما کو معتقد است که این شرکت کره‌ای احتمالا نمی تواند استاندارد‌های مورد نظر اپل را در موعد مقرر فراهم آورد و به همین دلیل است که آیفون مجهز به LCD می‌تواند فروش بیشتری در بازارهای جهانی داشته باشد.آیفون‌ های سال ۲۰۱۸او باور دارد که تولید کنندگان به منظور کاهش سایز PCB و بهبود بازدهی انرژی از طراحی ۳۰ تا ۳۵ نانومتری فاصله گرفته و آنرا به ۲۸ الی ۳۰ نانومتر برسانند.

همچنین کو پیش بینی می‌کند، در تولید آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ از فناوری SLP استفاده شود که برای اولین بار در آیفون 8 و 10 پیاده شده بود. آیفون‌های برخوردار از OLED طراحی برد چند لایه خواهند داشت در حالیکه‌  طراحی یک لایه سنتی را در مدل مجهز به LCD بکار خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    ۳۰۰ دلار ارزون تر خیلی خوبه واسه مشتری ها

مطالب پیشنهادی