ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Citee Connect
تکنولوژی

آرکاس از اولین اسکوتر اندرویدی دنیا رونمایی کرد

کمپانی فرانسوی «آرکاس» که سابقه تولید محصولات مختلفی از موبایل و ساعت گرفته تا پهپاد را در کارنامه دارد، اخیرا وارد عرصه اسکوتر شده و حالا با معرفی اولین نمونه اندرویدی دنیا توانایی های خود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی فرانسوی «آرکاس» که سابقه تولید محصولات مختلفی از موبایل و ساعت گرفته تا پهپاد را در کارنامه دارد، اخیرا وارد عرصه اسکوتر شده و حالا با معرفی اولین نمونه اندرویدی دنیا توانایی های خود را در این زمینه به نمایش گذاشته است.

این محصول که «Citee Connect» نام گرفته داشبوردی مالتی مدیا دارد که تمام قابلیت های یک تلفن هوشمند را در خود جای داده و در عین حال در برابر ضربات و شرایط جوی نامساعد نیز مقاوم است.

این داشبورد روی فرمان قرار دارد و به نمایشگری 5 اینچی ،پردازنده چهار هسته ای، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.Citee Connectآرکاس اندروید اوریو و اتصال 3G را نیز برای این اسکوتر فراهم کرده اما مشخص نکرده که این داشبورد چه کاربردهایی دارد، با این حال در تصویر منتشر شده نقشه گوگل به چشم می خورد که به قابلیت های ناوبری از قبیل سرعت فعلی، مسافت طی شده، سطح باتری و غیره اشاره دارد.

این کمپانی اپلیکیشن ویژه ای نیز طراحی کرده که با Citee Connect همگام سازی شده و امکان قفل کردن آن از طریق اسمارت فون را فراهم می سازد.

از دیگر مشخصات این اسکوتر می توان به بدنه آلومینیومی، تایرهای 8.5 اینچی مقاوم در برابر پنچری، موتور 250 واتی و باتری با ظرفیت 36 وات اشاره کرد که از طریق ترمز گرفتن نیز تا سقف 15 درصد شارژ می شود. Citee ConnectCitee Connect تنها 12 کیلوگرم وزن داشته و می تواند 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند، سرعت آن  نیز بسته به سیستم بازایابی انرژی بین 22 تا 25 کیلومتر در ساعت متغیر خواهد بود.

کمپانی فرانسوی در کنگره جهانی موبایل 2018 این اسکوتر را در معرض نمایش گذاشته و در بهار سال آتی با قیمت 399 یورو آن را پیش فروش می کند. این در حالی است که در فصل تابستان و با عرضه مستقیم Citee Connect به بازار، این قیمت به 499 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی