ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوتوب
تکنولوژی

امکان بازپخش لایو استریم ها و زیرنویس همزمان آنها به یوتوب می آید

گوگل امروز با انتشار پستی در وبلاگ یوتوب، از اضافه شدن قابلیت های جدیدی به سرویس YouTube Live خبر داد. نخستین قابلیت، امکان بازپخش لایو استریم هاست که گوگل از آن با عنوان Chat Replay ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

گوگل امروز با انتشار پستی در وبلاگ یوتوب، از اضافه شدن قابلیت های جدیدی به سرویس YouTube Live خبر داد. نخستین قابلیت، امکان بازپخش لایو استریم هاست که گوگل از آن با عنوان Chat Replay یاد کرده.

به لطف این خصوصیت می توانید درست مثل اینستاگرام ویدیوهایی که استریم زنده شان به پایان رسیده را هم مشاهده نمایید. اما قابلیت مفید بعدی، زیرنویس کردن استریم های زنده است.

یوتوب قرار است که طی هفته های آینده این قابلیت را به استریم های زنده بیاورد. به گفته گوگل، این ویژگی برای تشخیص درست حرف ها و زیرنویس کردن همزمان شان از تکنولوژی ای به نام LASR (تشخیص صدای زنده خودکار) بهره خواهد گرفت.

البته با توجه به زنده بودن زیرنویس، وجود خطا و تأخیر در آن قابل پیش بینی است و گوگل هم ضمن تأیید این موضوع اعلام کرده که ویژگی مورد بحث به مرور زمان بهتر و بهتر خواهد شد.

اما به غیر از این موارد، گوگل برای سازندگان ویدیوها نیز امکانی فراهم کرده که از این پس مکان فیلمبرداری را در توضیحات ویدیو تگ کنند. به لطف این موضوع امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس مکان هم فراهم می شود.

همچنین کاربران یوتوب حالا می توانند سوپر چت ها را با اپلیکیشن IFTTT لینک کنند. سوپر چت خصوصیتی در یوتوب است که به شما اجازه می دهد با پرداخت مبلغی مشخص، نظرات تان را در یک گفتگو همیشه در بالاترین قسمت نگه دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی