ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همتای فیت‌ بیت و آدیداس برای اپل واچ بالاخره به مرحله عرضه رسید

ساعت هوشمند Fitbit Ionic ساخته شده بود تا آینده بازار متزلزل پوشیدنی ها را دگرگون کند؛ اما تا به اینجای کار، اسمارت واچ فیت بیت در جلب توجه مشتریان ناکام بوده و جیمز پارک، مدیرعامل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۵

ساعت هوشمند Fitbit Ionic ساخته شده بود تا آینده بازار متزلزل پوشیدنی ها را دگرگون کند؛ اما تا به اینجای کار، اسمارت واچ فیت بیت در جلب توجه مشتریان ناکام بوده و جیمز پارک، مدیرعامل این کمپانی در گزارش مالی خود نیز به این موضوع اعتراف می کند.

شکی نیست که بعد از پشتیبانی فیت بیت از اپلیکیشن های شخص ثالث، Ionic وضعیت بهتری در بازار پیدا کرد اما عملکرد آن هنوز مطابق انتظارات نبود. حالا یک روز بعد از تایید عملکرد نااامیدکننده Ionic، فیت بیت یک بار دیگر برای صحبت درباره محصولی تازه آماده شده و مجدداً از ورژن تازه Ionic رونمایی کرده که در همکاری با برند آدیداس توسعه یافته است.

ساعت هوشمند Fitbit Ionic: Adidas Edition که در ماه آگوست گذشته در کنار مدل استاندارد معرفی شد، بالاخره برای پیش خرید آماده است و با قیمت 330 دلار (30 دلار بیشتر نسبت به مدل استاندارد) فروخته می شود. البته این رویکرد فیت بیت تا حد زیادی با اپل تفاوت دارد که ورژن مخصوص اپل واچ که با همکاری نایکی ساخته شده بود را با قیمتی یکسان به دست مشتریان رساند.

درست مثل ساعت نایکی و اپل، مدل Adidas Edition یک واچ فیس اختصاصی و بندهایی ارتجاعی در اختیار مشتریان قرار می دهد. این ورژن همچنین به صورت پیش فرض از اپلیکیشن Adidas Train بهره مند شده که چند ده تمرین فیزیکی مختلف را به کاربر آموزش می دهد.این ساعت هوشمند در ماه مارس پیش رو عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی