ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انرجایزر پاور بانک P16K پرو
موبایل

با «پاور بانک P16K پرو» آشنا شوید؛ موبایلی با باتری 16 هزار میلی آمپر ساعتی

کمپانی «انرجایزر» یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک است و حالا تصمیم گرفته از تجربه خود در حوزه اسمارت فون بهره ببرد که نتیجه آن تولید موبایلی با باتری شگفت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۴

کمپانی «انرجایزر» یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک است و حالا تصمیم گرفته از تجربه خود در حوزه اسمارت فون بهره ببرد که نتیجه آن تولید موبایلی با باتری شگفت انگیز است.

این موبایل با اسم طولانی «پاور بانک P16K پرو» باتری قدرتمندی با ظرفیت 16 هزار میلی آمپر ساعت دارد که پنج برابر حجم باتری گلکسی اس 9 و آیفون 10محسوب می شود.

نه تنها اسمارت فون های پرچمدار بلکه بسیاری از پاور بانک های موجود نیز حجمی کمتر از باتری این هیولا دارند و احتمالا کمپانی سازنده نیز با توجه به این مساله قابلیت شارژ دستگاه های دیگر از طریق آن را نیز فراهم کرده است. در صورتی که این مساله تائید شود به گزینه ای محبوب برای علاقمندان به طبیعت گردی تبدیل خواهد شد.انرجایزر پاور بانک P16K پرودر غیر این صورت هم با توجه این حجم عظیم، شارژ باتری تا یک هفته استفاده عادی دوام خواهد داشت و در صورتی که به شبکه های اجتماعی هم علاقمند باشید تا چند روز خیالتان از بابت شارژ راحت خواهد بود.

از سوی دیگر باتری 16 هزار میلی آمپری باعث شده ضخامت پاور بانک P16K پرو به 15 میلی متر و وزن آن به 350 گرم برسد که برای یک گوشی هوشمند بسیار سنگین به نظر می رسد.

از دیگر مشخصات این موبایل می توان به نمایشگر 5.99 اینچی با پنل IPS و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل، چیپست مدیاتک هلیو P25 (کمی ضعیف تر از اسنپدراگون 820)، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.انرجایزر پاور بانک P16K پرویکی دیگر از امکانات جالب این موبایل برخورداری از دو دوربین دوگانه است، به گونه ای که در پنل عقب دو سنسور 13 و 16 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه تعبیه شده و دوربین سلفی نیز از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

درگاه microUSB، پشتیبانی از شارژ سریع، جک 3.5 میلیمتری هدفون و سنسور اثر انگشت نیز این لیست را تکمیل می کنند.

پاور بانک P16K پرو از اردیبهشت ماه در بازار هند عرضه می شود اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است. این کمپانی هنوز از تصمیم خود برای ارائه آن در بازارهای جهانی سخنی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • morteza r11
    morteza r11 | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    این اگه بترکه چی میشه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی