ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: هفت اپلیکیشن ایرانی برای یادگیری زبان انگلیسی

با موفقیت اپلیکیشن هایی مثل Duolingo و Memrise در سطح بین المللی، کم کم توسعه دهندگان داخلی هم به فکر ساخت نمونه های مشابه بومی افتادند و امروز که این مقاله را می خوانید ده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

با موفقیت اپلیکیشن هایی مثل Duolingo و Memrise در سطح بین المللی، کم کم توسعه دهندگان داخلی هم به فکر ساخت نمونه های مشابه بومی افتادند و امروز که این مقاله را می خوانید ده ها اپلیکیشن خوب و باکیفیت آموزش زبان در فروشگاه های داخلی منتشر شده اند.

در جعبه ابزار این هفته به سراغ تعدادی از این اپلیکیشن ها رفته ایم که تلاش دارند در سطوح مختلف و با شیوه های متفاوت، زبان انگلیسی را به شما آموزش بدهند. طبیعتا هر کدام از این اپ ها مخاطب خاص خود را داشته و هر یک برای تقویت مهارت به خصوصی کوشش می کنند، ضمن این که بسته به امکانات در میزان حق اشتراک دریافتی هم تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

در این مقاله تلاش کرده ایم که ضمن معرفی قابلیت های هر اپ مقایسه ای میان قیمت بسته های آن ها نیز داشته باشیم. پس تا پایان همراه مان باشید.

لرنیت

ویژگی های برجسته: آموزش زبان از پایین ترین تا بالاترین سطح، رابط کاربری بسیار ساده و سر راست

لرنیت آموزش زبان را از نقطه صفر آغاز می کند، بنابراین برای افرادی که صرفا از انگلیسی با دایره محدودی از لغات آشنا هستند گزینه مناسبی به حساب می آید.

آموزش در لرنیت به شیوه کلاسیک انجام می گیرد: آشنایی با کلمات جدید، به کارگیری آن ها در مکالمه، آموزش گرامر، Listening و Speaking و در نهایت آزمون تستی؛ روشی که به عقیده بعضی مدرسین زبان هنوز هم کارآمد و موثر است.

لرنیت اجازه داده که به مدت ۳ روز از آن به رایگان استفاده کنید، اما از آن به بعد باید حق اشتراک بپردازید که ماهانه ۱۶۰۰۰ تومان هزینه برایتان در پی دارد. با این وجود، اپلیکیشن هنوز سطوح متوسط ۲ و پیشرفته ۱ را به درس های خود اضافه نکرده که در مقایسه با سایر اپ ها یک نقطه ضعف آشکار به شمار می آید.

لِرنیت | آموزش زبان انگلیسی

لِرنیت | آموزش زبان انگلیسی

سازنده: تیم لرنیت قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9 مگابایت زبان:

آموزش زبان انگلیسی Expert

ویژگی های برجسته: یادگیری زبان با تماشای فیلم و گوش دادن آهنگ، آموزش از طریق گوش دادن به داستان و کنفرانس های واقعی، جعبه لایتنر

اکسپرت برای آموزش دست روی روش بسیار مؤثری گذاشته که شاید بسیاری از ما به طور غریزی زبان را به همین طریق یاد گرفته ایم: آموزش از طریق فیلم و سریال زیرنویس دار، آهنگ های خارجی، داستان و گوش دادن به کنفرانس ها و سخنرانی های واقعی.

البته متد آموزش چهار مهارت کلاسیک Reading, Listening, Speaking و Writing هم در این اپلیکیشن مشاهده می شود، بنابراین با یک پکیج کامل مواجه هستید. اکسپرت لغات ضروری انگلیسی را با جعبه لایتنر به شما آموزش می دهد، و یک دیکشنری درون برنامه ای بسیار عالی هم دارد که با آن هیچ اصطلاحی در محیط اپ برایتان نامفهوم باقی نخواهد ماند.

برای دسترسی به تمام امکانات برنامه کافیست ۱۵۰۰۰ تومان بپردازید که با این سطح از امکانات و عملکرد خوب اپلیکیشن مطمئنا ارزشش را دارد.

آموزش زبان انگلیسی Expert

آموزش زبان انگلیسی Expert

سازنده: Expert App قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.6 مگابایت زبان:

آموزش زبان انگلیسی Casco

ویژگی های برجسته: آموزش از سطح مبتدی تا پیشرفته، مکالمه هوشمند، مشاوره و پرسش آنلاین

کاسکو روی آموزش چهار مهارت اصلی زبان و گرامر متمرکز شده اما قابلیت هایی دارد که آن را به اپلیکیشن متمایزی تبدیل کرده اند. اولا بر خلاف اپ های دیگر این مطلب، کاسکو در کادر افقی به نمایش در می آید که این موضوع هم کار با اپ را آسان تر کرده و هم باعث شده که فضای آن یادآور یک کتاب درسی باشد تا بهتر با آن ارتباط برقرار کنید.

یکی از قابلیت های خوب کاسکو، مکالمه هوشمند است که می تواند صدای شما و نحوه ادای کلمات را تشخیص بدهد. در این صورت برای تمرین مکالمات این احساس به شما دست می دهد که دارید با یک پارتنر واقعی مکالمه را تمرین می کنید.

متخصصان آموزش زبان کاسکو هم اکثر مواقع آنلاین هستند تا به سوالات و مشکلات زبان آموزشی شما پاسخ بدهند. در نهایت باید بدانید که هزینه آزادسازی کلیه درس های کاسکو ۱۰۰۰۰ تومان است.

آموزش زبان انگلیسی Casco

آموزش زبان انگلیسی Casco

سازنده: Tutsplan قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

زبان بیاموز

ویژگی های برجسته: آموزش زبان فرانسوی و آلمانی در کنار انگلیسی، آموزش لغت محور، وفاداری به کتاب های معتبر

زبان بیاموز آموزش بر اساس واژگان را محور تمرکز خود قرار داده و تنها اپلیکیشن فهرست این هفته ماست که به جز انگلیسی، برای علاقه مندان به زبان های آلمانی و فرانسه هم کاربرد دارد.

واژه ها در زبان بیاموز به طور مجزا، در سطوح مختلف و همراه با تلفظ دقیق به شما آموزش داده می شوند و مبنا کتاب های معتبری مثل تاپ ناچ و اینترچنج و دوره های آیلتس و تافل و GRE برای زبان انگلیسی هستند.

زبان بیاموز برای افراد مبتدی گزینه مناسبی نیست، بلکه کسانی از آن بهره لازم را می برند که تسلط اندکی به زبان انگلیسی، آلمانی یا فرانسه داشته باشند. برای دسترسی به سطوح پیشرفته هر زبان لازم است که مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان را برای آزادسازی بسته هر کدام بپردازید.

زبان بیاموز

زبان بیاموز

سازنده: تیم نرم افزاری بیاموز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24.8 مگابایت زبان:

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

ویژگی های برجسته: آموزش از طریق داستان و کمک به یادگیری لهجه بومی، راهنمایی و مشاوره آنلاین، آموزش منظم و برنامه ریزی شده همراه با نمودار پیشرفت

زبان شناس هم از آن دست اپلیکیشن هایی است که به درد مبتدی ها نمی خورد، بلکه افراد برای «تقویت» زبان می توانند به سراغش بروند چرا که مبنای آموزش در این اپلیکیشن تمرین روی مکالمات و داستان هاست.

زبان شناس از معدود اپ های آموزش زبانی است که مثل یک کلاس واقعی می ماند: می تواند برنامه مشخصی برایتان در نظر بگیرد که با طی کردن یک بازه مشخص، به تمام تمرینات تان برسید و پیشرفت هایتان را در یادگیری زبان روی نمودار دنبال کنید.

داستان های زبان شناس در چهار سطح مبتدی تا پیشرفته طبقه بندی شده اند و برای یادگیری لغات جعبه لایتنر را هم در اختیار دارید. برای آزادسازی کلیه محتوای زبان شناس هم لازم است که مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان به سازندگانش بپردازید.

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

سازنده: زبانشناس قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.9 مگابایت زبان:

دهکده زبان

ویژگی های برجسته: آموزش بر مبنای کتاب های معتبر، آموزش انگلیسی روزمره از طریق متن های خبری، یادگیری آسان گرامر با بخش گرامر فوری

دهکده زبان مناسب افرادی است که به انگلیسی در حد مبتدی تسلط دارند، اما می خواهند به بالاترین مهارت در مکالمه برسند. مبنای کار دهکده زبان آموزش از طریق کتاب های معتبر بازار است که شامل سامیت، اینگلیش ریزالت، اسپیک ناو و البته کتاب های داستان انگلیسی زبان می شوند.

خوشبختانه متن تمام این کتاب ها به فارسی ترجمه شده اند، و دیکشنری درون برنامه ای هم تک تک کلمات را برایتان ترجمه می کند. همچنین دهکده زبان تنها اپلیکیشن این فهرست است که با تمرکز روی لحن و نوشتار خبری و ژورنالیستی، خواسته که شما را به درک عمیق تری از زبان انگلیسی برساند و باید گفت که در این کار کاملا موفق بوده.

اگر هم گرامرتان خوب نیست، با مراجعه به بخش گرامر فوری می توانید فشرده ای از دستور زبان انگلیسی را در یک جلسه درس یاد بگیرید که جزو خصوصیات منحصر به فرد دهکده زبان به شمار می آید. آزادسازی تمام محتوای این اپلیکیشن ۱۵۰۰۰ تومان هزینه برایتان در پی دارد.

دهکده زبان

دهکده زبان

سازنده: EnglishVillage قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.7 مگابایت زبان:

انگلیسی را قورت بده!

ویژگی های برجسته: آموزش با تکیه بر یادگیری واژگان، آشنایی با لهجه های آمریکایی و انگلیسی و استرالیایی، تأکید زیاد بر یادگیری کلمات

انگلیسی را قورت بده یک اپلیکیشن آموزش زبان لغت محور است و با نمایش کاربرد کلمات در جمله، سعی می کند که مفهوم آن ها را در ذهن تان جا بیندازد. نکته ای که این اپ را از سایر اپلیکیشن ها متمایز کرده آموزش لهجه هایی به غیر از لهجه انگلیسی آمریکایی است.

با خرید بسته های لهجه نیوزیلندی، استرالیایی و انگلیسی می توانید با سایر لهجه های زبان انگلیسی هم آشنا شوید که هر کدام از این بسته ها مثال ها و کلمات مختص به خود را دارند. هزینه هم نسبت به بسته ای که خریداری می کنید از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان متغیر است.

یکی از ایرادات انگلیسی را قورت بده این است که بخش زیادی از امکاناتش پولی هستند و تک تک شان را هم باید با پرداخت هزینه آزاد کنید. اما خوشبختانه با پرداخت حق اشتراک در این اپلیکیشن، دسترسی به دیگر محصولات سازنده برای آموزش زبان های آلمانی و فرانسوی و ... هم برایتان آزاد می شود که یکی از مزایای این برنامه است.

انگلیسی را قورت بده!

انگلیسی را قورت بده!

سازنده: آزمونه قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Navid Haghi
    Navid Haghi | ۷ مهر ۱۳۹۷

    سلام لطفا اپلیکیشن EnglishX3 رو هم بررسی کنید این اپلیکیشن قابلیت های بی نظیری داره

  • Navid Haghi
    Navid Haghi | ۷ مهر ۱۳۹۷

    لطفا درباره اپلیکیشن English X3 هم توضیح بدید

  • Kiomars Nezhadi
    Kiomars Nezhadi | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    سلام ، من از کاربران اکسین چنل هستم ، تا جایی که من دیدم تو گوگل پلی و ... اکسین چنل بیشترین مقدار دانلود رو داره ، مجموع یوزر های همه اپ هایی که معرفی کردید به اندازه اکسین نیست ، چرا اکسین چنل رو معرفی نکردید ؟

  • Kiomars Nezhadi
    Kiomars Nezhadi | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    سلام به نویسنده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی