ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرنوشت شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۸
تکنولوژی

هواوی: اظهارات ریچارد یو در مورد آمریکا بازتاب دهنده دیدگاه ما نیست

در پی اظهار نظر های اخیر ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی در کنگره جهانی موبایل اخیر، این کمپانی اعلام کرده که برخی از اظهار نظرهای او، بازتاب دهنده دیدگاه های هواوی نیست. ریچارد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

در پی اظهار نظر های اخیر ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی در کنگره جهانی موبایل اخیر، این کمپانی اعلام کرده که برخی از اظهار نظرهای او، بازتاب دهنده دیدگاه های هواوی نیست.

ریچارد یو هواوی اخیراً در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام کرده بود که دولت آمریکا و برخی از رقبا از ترس قدرت گرفتن این کمپانی مخابراتی چینی با استفاده از بازی های سیاسی تصمیم گرفته اند که جلوی حضور شرکت یاد شده در آمریکا را بگیرند. در پی این گفته ها، شرکت هواوی اعلام کرده که این اظهار نظر آقای یو، بازتاب دهنده دیدگاه های هواوی نیست.

«چِن لیفانگ» رئیس ارتباطات و نایب رئیس ارشد هواوی در این باره در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اعلام کرده:

سرزنش کردن طرف های دیگر به علت قبول نکردن ما کار درستی نیست، ما تنها باید بیشتر تلاش کنیم، شفافیت و صداقت خود را حفظ کنیم و منتظر بمانیم تا طرف دیگر با ما ارتباط برقرار کند.

لیفانگ در این باره افزوده که هواوی به یو درباره اظهار نظر در مورد آمریکا از طرف کمپانی اجازه نداده بود و با دیدگاه های او موافق نیست.

هواوی که مقر آن در شنژن چین است، اکنون بزرگترین کمپانی تأمین کننده تجهیزات مخابراتی و سومین برند بزرگ سازنده تلفن های هوشمند در جهان است و میزان فروش موبایل های آن در سطح جهان در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

کمپانی چینی یاد شده قصد دارد تا سال 2020 سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری خود را برای اجرای فناوری 5G اپراتورهای مخابراتی سراسر جهان فراهم کند. البته دولت آمریکا بارها اعلام کرده که هواوی با دولت چین در ارتباط است و به این ترتیب ایالات متحده همواره از درز اطلاعات این کشور در صورت ورود هواوی به بازار کشور نگران بوده است.

پیش از این نیز علی رغم قراردادی که بین هواوی و اپراتور مخابراتی AT&T آمریکا برای فروش تلفن های هوشمند منعقد شده بود، در نهایت قرارداد از سوی اپراتور معلق شد و امید کمپانی چینی برای ورود به بازار آمریکا نقش بر آب شد.

یو، در حالی این ادعا را مطرح کرده بود که نامی از کمپانی هایی که به گفته او بازی های سیاسی را انجام داده اند، نبرده بود.

پیشنهاد می کنیم مطلب ویژه دیجیاتو در مورد هواوی و سال سخت پیش رو را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    ترسید حرفش رو پس گرفت ? ?

    • last past
      last past | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

      اونو ریچارد یو گفته بود، اینو رئیس هیئت مدیره
      در ضمن ریچارد یو هم درست گفته بود، سیاست های امریکا اشتباهه و یه جورایی زورگوییه.
      از اون طرف اپل تو چین بفروشه، از این طرف با بهانه های الکی نذارن هواوی تو امریکا بفروشه
      اونیکه این وسط میترسه اتفاقا امریکاس، هواوی تو امریکا فعالیت نداره اینطوری واسه اپل شاخ شده و داره سال به سال بهش نزدیکترمیشه، حساب کن رسما بیاد امریکا چی میشه

      • آریا
        آریا | ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

        اتفاقا چین انحصار طلبه و کشور بسیار بسته ایه.ولی از آزادی کشورهای غربی سو استفاده میکنه. ولی از شانس بدش به پست ترامپ خورده که جلوش رو میگیره

مطالب پیشنهادی