ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
موبایل

همه مشخصات موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ فاش شد

هواوی قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند بسیاری را طی سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از چین، لیست موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ شامل مدل‌های خانوداه‌ی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

هواوی قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند بسیاری را طی سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از چین، لیست موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ شامل مدل‌های خانوداه‌ی پی 20، میت 20، نووا 3 و انجوی 8 خواهند شد.

به نظر می‌رسد که برنامه سال آینده این شرکت چینی برای معرفی و عرضه‌ی محصولات موبایلش فاش شده و علاوه بر آن مشخصاتی احتمالی برای آنها به دست آمده است. این اطلاعات و شایعات قبلی نشان می‌دهد که هواوی هنوز هم قصد دارد از چیپست‌های های‌سیلیکون خود در موبایل‌های نسل بعدش استفاده کند.

بر اساس مشخصات لو رفته، هواوی میت 20 و 20 پرو قرار است نمایشگر‌هایی ۵.۹ و ۶ اینچی با رزولوشن FHD و QHD داشته باشند. احتمالاً این دو مدل از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. در حالی که مدل دیگری از هواوی میت 20 پرو با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی Porsche Edition آن لقب خواهد گرفت.

این گجت‌ها قرار است از یک آرایه‌ی دوربین دوگانه‌ شامل دو دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده و حاشیه‌ی بالایی این موبایل‌ها به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آراسته شوند. احتمال دارد که هواوی، این گجت‌ها را تا مهرماه سال آینده به قیمت معادل ۶۱۴ دلار و ۱۴۱۹ دلار  به بازار عرضه کند.

سری موبایل دیگر موجود در لیست لو رفته، خانواده‌ی نووا 3 است که شامل دو مدل نووا 3 و نووا 3 اس می‌شود. هردوی این تلفن‌های هوشمند قرار است از یک نمایشگر ۶ اینچی FHD با چیپست کایرین ۹۶۰ به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره ببرند.

با اینکه نووا 3 دوربینی دوگانه خواهد داشت اما از آنجایی که دوربین دوم تنها سنسوری ۲ مگاپیکسلی است احتمالاً ویژگی خاصی به موبایل مذکور اضافه نخواهد کرد. البته دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که قیمتی معادل ۴۲۵ دلار را برایش رقم زده است. این دو محصول مشخصاً پیش از چیپست‌هایشان که در پایان پاییز  از آنها رونمای خواهد شد، معرفی نمی‌شوند.

انجوی 8 و انجوی 8 پلاس دیگر سری موجود در لیست یاد شده هستند که قرار است تا میانه‌ی سال میلادی جاری (تابستان سال شمسی آینده) به بازار عرضه شوند اما عرضه‌ی انجوی 8 اس محتملاً به زمستان بعدی موکول خواهد شد. هر سه مدل حاضر در این خانواده از چیپست کایرین ۶۷۰ استفاده کرده و به همین دلیل با مدل‌های میان‌رده به رقابت خواهند پرداخت.

شایعاتی درباره‌ی عرضه خانواده‌ی آنر تا پایان سال میلادی شنیده می‌شود که این احتمالات متوجه‌ مدل‌های مختلف آنر یعنی وی 10پلی، وی 11، پلی 7 و پلی 7 ای می‌شود. آنر 10 ممکن است تا خردادماه به بازار آید در حالی که این اتفاق ممکن است شش ماه بعد برای آنر ۱۰ لایت رخ دهد.

باید به تمامی این محصولات خانواده‌ی پی را اضافه کنیم که در واقع رونمایی بعدی هواوی به آنها اختصاص داشته و قرار هفتم فروردین ماه در شهر پارس برگزار گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • 007
    007 | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    چرا نظر قبلی منو تایید نکردی حرف بدی زدم فازت چه دیجی

  • 007
    007 | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    خودت برو بابا شما تو‌توهم هستی عزیزم خانوم من نوا پلاس داره ۲ روز یبار بعضی موقعها ۳ روز یه بار شارژ میزنه برنامها مثل باقلوا باز میکنه بدبخت

  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان خوابی ها این خبر مال ۳ روز پیشه

  • sadaf
    sadaf | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    وای بسه حالمون بهم خورد از بس هر ساعت میاین ی عکس از p10 یا گوشی های هوآوی میذارین چی دیدین تو این کمپانی بنجل ساز چینی مگه

    • LOGANLEGEN
      LOGANLEGEN | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

      برو اپلت بغل کن شیپیل دختر

      • poro alex
        poro alex | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

        با یه خانم درست حرف بزن خانم محترم من از طرف این. بچه از شما معذرا می خوام و حرفشو پس گرفته بدونین!

      • poro alex
        poro alex | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

        با یه خانم درست حرف بزن خانم محترم من از طرف این. بچه از شما معذرت می خوام و حرفشو پس گرفته بدونین!

    • farshadrahimi
      farshadrahimi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

      شما اگه توجه می کردین به مدت زمان ظهور هوآوی تو ساخت گوشی، می‌بینی که تو یه مدت خیلی کوتاه تمام برندهای غول گوشی ‌های هوشمند مثل ال جی، اچ تی سی و بلک بری و نوکیا و در آخر سامسونگ رو پشت سر گذاشته و فقط اپل مونده!! پارسال که هوآوی یکی از بهترین گوشی های اندرویدی جهان رو تولید کرد که فاصله زیادی با رقبا تو تکنولوژی و نوآوری داره . برندی که میتونه تو این زمان کوتاه همه رقیباش رو کنار بزنه و جایگاه دوم رو بگیره مطمئنا جایگاه اول رو هم در به زودی میگیره. با این سرعتی که هوآوی تو تکنولوژی و نوآوری پیش میره تا 2 سال دیگه هیچ برندی نمیتونه باهاش رقابت کنه. حالا این وسط بعضی ها که طرفدار برندهای مغلوب شده هستند تلاش میکنن بگن این برند بده!!! جایگاه برند رو امکانات و امتیاز محصولات نشون میده چی خوبه چی بده نه حرف یه عده که میگن چینیه!! شما مثل اینکه نمیدونین اکثر گوشی هایی که دیدین تو چین تولید شده و فرق چین درجه 1 و دو و غیره رو نمیدونین !! هوآوی با Mate10 Pro که ترکوند بازار موبایل رو، مطمئن باشین با P20 بازار رو مال خودش میکنه !! اینو نمراتش توی سایت ها و بنچ مارک ها و مقدار فروش جهانیش میگه !!

      • poro alex
        poro alex | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

        برو بابا توهمی!!!

مطالب پیشنهادی