ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ وست ورلد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Cytus II

Cytus II

  • بازی آفلاین است

پنج سال. زمان زیادی به نظر می رسد، نه؟ ولی سایتوس 2 نشان داد که ارزش این همه صبر را داشته است. با وجود اینکه هسته اصلی گیم پلی دست نخورده باقی مانده ولی ترکیب همان المان ها با یک گرافیک زیباتر و داستانی گیرا باعث شده تا تجربه ای جذاب همانند قسمت قبل داشته باشید.

روز گذشته بازی راهش را به اندروید نیز پیدا کرد و اگر دیوایسی اندرویدی دارید، حالا می توانید ساعت ها پای موسیقی های این عنوان موزیکال بشینید و سعی کنید نت ها را بنوازید. در چند روز آینده هم یک بروزرسانی بزرگ برای ورژن iOS منتشر می شود. برای آشنایی بیشتر با سایتوس 2، پیشنهاد می کنیم بررسی بازی را از دست ندهید:

Cytus II

Cytus II

سازنده: Rayark قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 763 / 576 مگابایت زبان:

The Sims Mobile

  • بازی آنلاین است

بعد از عرضه The Sims FreePlay و دریافت بازخوردهای منفی، بازیکن ها یک سوال از خود پرسیدند؛ چرا الکترونیک آرتز یک نسخه شبیه به سیمزهای رایانه های شخصی را به اسمارت فون ها نمی آورد؟ The Sims Mobile تا حدودی به این درخواست جواب می دهد.

در بازی شخصیت تان را می سازید، به سر کار می روید، خانه خود را بزرگ تر می کنید و با بقیه افراد شهر آشنا می شوید. دقیقا همانند چیزی که در سیمزهای کلاسیک دیده بودیم. البته وجود سیستم انرژی روند پیشرفت بازیکن در نسخه موبایل را کندتر کرده ولی اگر یک تجربه شبیه سازی از زندگی را می خواهید، The Sims Mobile مطمئنا سرگرم تان می کند.

The Sims™ Mobile

The Sims™ Mobile

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 105.5 / 81 مگابایت زبان:

Westworld

Westworld

  • بازی آنلاین است

این اولین بار نیست که به وست ورلد می پردازیم و ماه گذشته نگاهی به نسخه محدود آن انداختیم. اما علت اینکه دوباره نسخه موبایل این سریال محبوب را می بینیم به عرضه بتا همگانی وست ورلد باز می گردد و اگر تاکنون دست به تجربه بازی نرده اید، حالا زمان مناسبی است تا با دست پخت جدید سازنده فال اوت شلتر بیشتر آشنا شوید.

همانگونه که در معرفی نسخه موبایل وست ورلد گفتیم، بازی خاطرات بدی که با بازی گیم آو ترونز داشتیم را کاملا پاک می کند و توسعه دهنده به خوبی توانسته از پتانسیل های دنیای سریال استفاده کند؛ در این عنوان کنترل پارکی با ربات های مختلف را به عهده دارید و باید با ساخت میزبان های بهتر، انسان هایی که به پارک سر می زنند را راضی نگه دارید.

Westworld

Westworld

سازنده: Behaviour Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 222 / 140 مگابایت زبان:

Siege of Dragonspear

  • بازی آفلاین است

سایتوس 2 و سیمز تنها بازی های مهم هفته پیش نیستند و دیگر نماینده بزرگ هفت سنگ امروز را می توانیم Siege of Dragonspear بنامیم. این عنوان که بسته اضافه شونده بازی ماندگار Baldur's Gate به شمار می رود، در سال 2016 برای پلتفرم های خانگی عرضه شد و ساعاتی قبل نیز شاهد انتشار نسخه موبایل بودیم.

Siege of Dragonspear تمام چیزی که علاقه مندان به نقش آفرینی های کلاسیک می خواهند را دارد. از سیستم مبارزات و دوربین ایزومتریک بگیرید تا وجود ماموریت های فراوان که انجام تمام آن ها نزدیک به 30 ساعت زمان می برد. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی قدیمی هستید، ساخته Beamdog بهترین گزینه این هفته برای شما خواهد بود.

Siege of Dragonspear

Siege of Dragonspear

سازنده: Overhaul Games قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2600 مگابایت زبان:

Keep in Mind: Remastered

  • بازی آفلاین است

نگذارید اسکرین شات های Keep in Mind فریب تان دهند. اگرچه گرافیک بازی همه پسند نیست و با عنوان طولانی هم رو به رو نیستیم ولی داستان کنجکاو برانگیز ساخته Akupara Games به تنهایی می تواند دلیل خوبی برای تجربه Keep in Mind باشد.

بازی داستان شخصیتی با نام جوناس را روایت می کند که به خاطر گذشته اش تا مرز افسردگی رفته و همین مسئله هم باعث شده تا رابطه وی با زنش نیز کم رنگ تر گردد. یک شب او در مکانی تاریک با هیولاهای گوناگون بیدار می شود و حالا باید سعی کند خودش را نجات دهد.

Keep in Mind: Remastered

Keep in Mind: Remastered

سازنده: Akupara Games قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 64.52 مگابایت زبان:

Hungry Dragon

  • بازی آفلاین است

Hungry Shark World را انجام داده اید؟ Hungry Dragon تقریبا همین عنوان است، با این تفاوت که حالا کنترل یک اژدها را دارید، جای دریا در فراز آسمان ها پرواز می کنید و باید هر موجودی که می توانید را بخورید تا اژهای تان زنده بماند. برای کنترل شخصیت اصلی داستان نیز کار سختی پیش رو ندارید.

با آنالوگ سمت چپ صفحه او را حرکت داده و به هر جایی که خواستید می برید، همانند چیزی که پیشتر با Hungry Shark World هم دیده بودیم. Hungry Dragon فعلا در مرحله بتا قرار دارد اما اگر دل تان برای خوردن موجودات تنگ شده بد نیست نیم نگاهی به بازی بیاندازید.

Hungry Dragon™

Hungry Dragon™

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 638.8 / 313 مگابایت زبان:

Somewhere: The Vault Papers

  • بازی آفلاین است

اگر یکی از عناوین سری Lifeline را تجربه کرده باشید، Somewhere: The Vault Papers حتما برای تان آشنا خواهد بود. در این بازی متن محور (Text Based) نیز کاراکتری در مکانی گیر افتاده و شما باید از طریق پیام های متنی، او را از مخمصه نجات دهید؛ گوگل مپس را برایش درست کنید، در اینترنت به جستجوی اطلاعات مورد نیاز بگردید یا در بعضی حوادث بهترین راه را به او نشان دهید. البته مراقب باشید، چون هر تصمیم نتایج خودش را به همراه خواهد داشت.

Somewhere

Somewhere

سازنده: Plug In Digital قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • agha
    agha | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    گوشیا که قوین چرا یه بازی ۲ بعدی از پی سی نمیارن

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    اهنگ های سایتوس 2 به جذابیت اهنگهای قسمت اول نبودند بخصوص این که فقط سه فصل اولش رایگانه .تازگیا هر چی دنبالع میاد خراب می کنند ..شاداو فایت 3 ..وکتور 2 ..منتظر قسمت دوم التو بمونیم ..شاید اون بهتره

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    سه تا نصب کردم
    ممنون عالین و سرگرم کننده

  • λ
    λ | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    هیچکدومشون واسم جذابیت نداشتن...

  • hosss021
    hosss021 | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    بازی هایی موبایلی هر روز یک قدم به عقب برمیگردند!!!

مطالب پیشنهادی