ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه های تلویزیونی اپل
تکنولوژی

نخستین برنامه های تلویزیونی اختصاصی اپل زمستان ۲۰۱۹ از راه می رسند

چندین سال است که می شنویم کمپانی بزرگ اپل قصد ورود به عرصه تولید محتواهای تلویزیونی را روی شبکه سرویس استریم اختصاصی خود دارد. حالا بر اساس گزارش پایگاه خبری نیویورک تایمز قرار است بالاخره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

چندین سال است که می شنویم کمپانی بزرگ اپل قصد ورود به عرصه تولید محتواهای تلویزیونی را روی شبکه سرویس استریم اختصاصی خود دارد. حالا بر اساس گزارش پایگاه خبری نیویورک تایمز قرار است بالاخره شاهد نمایش نخستین برنامه های تلویزیونی اختصاصی اپل در تابستان سال ۲۰۱۹ (اواخر سال ۹۷) باشیم.

بر طبق این گزارش در حال حاضر ۱۲ پروژه در ژانرهای مختلف توسط چندین گروه در حال ساخت هستند. نیویورک تایمز محتواهای مورد بحث را در قالب سریال های تلویزیونی بزرگسالانه، برنامه های کودکان، محتواهایی برای آمریکای لاتین و شوهایی مختص اروپایی ها دسته بندی کرده است.

 برنامه های تلویزیونی اختصاصی اپل

شاید از نظر عده ای اواخر زمستان ۹۷ زمان بسیار زیادی به نظر برسد، اما لازم است بدانیم که پس از چند سال زمینه سازی، قراداد تولید برنامه ها و سریال های شبکه اختصاصی اپل تنها چند ماه پیش به امضا رسیده اند.

گفته شده اپل برای به سرانجام رسیدن ۱۲ پروژه تلویزیونی که به آنها اشاره شد بیش از ۱ میلیارد دلار بودجه در نظر گرفته است. ظاهراً بخشی از این مبالغ صرف خارج کردن امتیاز تولید برخی برنامه ها از چنگ رقیب اصلی یعنی نتفلیکس شده. قرار است در این تولیدات به نحوی غیر مستقیم به تبلیغ برند و محصولات اپل نیز پرداخته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی