ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خیر… کن لوین، خالق بایوشاک به ایران نمی‌آید

چند ساعت پیش خبری در کانال تلگرامی TGC منتشر شد که متن ایمیل کن لوین، خالق سری بازی بایوشاک در آن دیده می‌شد. گویا او علاقه وافری به حضور در ایران دارد. متن ایمیل را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۲

چند ساعت پیش خبری در کانال تلگرامی TGC منتشر شد که متن ایمیل کن لوین، خالق سری بازی بایوشاک در آن دیده می‌شد. گویا او علاقه وافری به حضور در ایران دارد. متن ایمیل را در زیر مشاهده می کنید:

آدرس و شماره تلفن موجود در امضای لوین صحیح نیست. استودیوی جدید کن لوین، Ghos Story Games در ماساچوست واقع شده است.

با توجه به نزدیک شدن روز اول آوریل در تقویم میلادی و ۱۳ فروردین در تقویم شمسی، باور کردن برخی خبرها حتی از تریبون‌های رسمی بسیار دشوار می‌شود.

پس آیا واقعا کن لوین از برگزاری TGC 2018 تا این حد ذوق زده است؟ احتمالا خیر. حساب رسمی کن لوین در توییتر در پاسخ به پرسش خبرنگار دیجیاتو در رابطه با حضور وی در این نمایشگاه گفت: «فکر نمی‌کنم این شایعه صحت داشته باشد. متاسفم که می‌گویم.»

پدرام بهادری: درسته که قراره به TGC 2018 بیای یا من رویاپردازی می‌کنم؟ کن لوین: ؟

بعضی از سایت‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی گویا این ایمیل را خیلی جدی گرفته‌اند و خبر حضور لوین در TGC یا احتمالا دروغ سیزده (اول آوریل) مسئولین برگزاری نمایشگاه را منتشر کرده‌اند. اقدام تبلیغاتی کانال TGC گرچه بامزه به نظر می‌رسد اما تصور آنکه کسی با خواندن این خبر اقدام به خرید بلیت‌های حضور در تی‌جی‌سی را کرده باشد اصلا بامزه نیست.

آخرین بازی ساخته شده توسط کن لوین، Bioshock Infinite در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به سبب بهره‌مندی از داستانی قدرتمند هم‌ردیف با بازی‌های برتر آن سال قرار گرفت و نام لوین را بیش از پیش مطرح ساخت. هم اکنون وی در حال ساخت بازی کوچک‌تری در استودیو Ghost Story Games است که نام و جزئیات چندان زیادی در رابطه با آن مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • alex
    alex | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    بدرک که نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی