ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مینی‌ گیم‌ های کلاسیک بازی Kingdom Hearts 3 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

اسکوئر انیکس طی رویدادی که هواداران سری Kingdom Hearts در آن حضور داشتند، از مناطق و مینی گیم های کلاسیک بازی Kingdom Hearts 3 رونمایی کرد. دستیار کارگردان این عنوان می گوید مناطق کلاسیک این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۲

اسکوئر انیکس طی رویدادی که هواداران سری Kingdom Hearts در آن حضور داشتند، از مناطق و مینی گیم های کلاسیک بازی Kingdom Hearts 3 رونمایی کرد. دستیار کارگردان این عنوان می گوید مناطق کلاسیک این بازی الهام گرفته شده از دنیای انیمیشن های دهه هشتاد والت دیزینی و بازی های آن دوران هستند.

طی تریلر به نمایش در آمده از بازی، میکی ماوس، دونالد داک، گوفی و سورا در حال بازی کردن با کنسول دستی کوچکی با صفحه سیاه و سفیدی بوده که شخصیت های اصلی آن سورا و میکی ماوس هستند. آن ها در این مینی گیم وظیفه دارند با عبور از موانع، مینی ماوس را نجات دهند. قرار است مینی گیم های این چنینی زیادی را در Kingdom Hearts 3 شاهد باشیم که همه آن ها در این کنسول دستی کوچک قابل بازی خواهند بود.

این مینی گیم ها در Kingdom Hearts 3 و Kingdom Hearts Union χ که برای دستگاه های اندروید و ای او اس عرضه شده، در دسترس خواهند بود. این عنوان برای انتشار در سال 2018 برنامه ریزی شده اما هنوز روز دقیقی برای آن مشخص نشده است. تتسویا نومورا؛ کارگردان بازی که همزمان وظیفه بازسازی Final Fantasy VII را هم بر عهده دارد، دلایل متعددی را برای تاخیر طولانی مدت بازی Kingdom Hearts 3 ذکر کرده که تعویض موتور بازی، یکی از اصلی ترین آن ها است.

پیش از این اسکوئر انیکس اعلام کرده بود عنوان Kingdom Hearts 3، پروژه مهمی برای این کمپانی محسوب شده و هم اکنون نزدیک به 100 نفر مشغول کار روی این بازی هستند. دو قسمت قبلی این سری که روی پلی استیشن 2 منتشر شده بودند، از انحصاری های شناخته شده و محبوب کنسول نسل ششمی سونی محسوب می شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی