ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر نگاه نزدیک +HTC U12 پیش از رونمایی رسمی را ببینید [به روز رسانی: نمونه تصاویر دوربین]

صبح امروز عکس های نگاه نزدیک موبایل جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود به +HTCU12  تعلق دارند. پیشتر مشخص شده بود که این کمپانی تایوانی امسال صرفا یک پرچمدار را به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۸

صبح امروز عکس های نگاه نزدیک موبایل جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود به +HTCU12  تعلق دارند. پیشتر مشخص شده بود که این کمپانی تایوانی امسال صرفا یک پرچمدار را به بازار عرضه می کند که آن نیز رقبای سرسختی به نام گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ و هواوی پی ۲۰ پرو را پیش روی خود خواهد داشت. و حالا همراستا با شایعات منتشر شده در رابطه با معرفی این محصول در اواخر اردیبهشت ماه، عکس های جدیدی از آن به دست آمده که در ادامه مشاهده می کنید.

همانطور که در تصاویر دیده می شود پرچمدار آتی اچ تی سی می خواهد دنباله رو ترند اخیر صنعت موبایل باشد و به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. اما جالب اینجاست که شرکت سازنده ظاهرا قصد اضافه کردن بریدگی به صفحه نمایش این پرچمدار را ندارد و در مقابل تصمیم گرفته که حاشیه ها را در بالا و پایین به حداقل برساند.

خبری از بریدگی در نمایشگر نیست

در حاشیه بالایی این صفحه نمایش نیز بخش هایی نظیر اسپیکر مکالمه و همچنین یک دوربین دوگانه سلفی تعبیه شده است. در رابطه با پشت بدنه دستگاه هم باید بگوییم که شکلی شبیه به آینه دارد و یک دوربین دوگانه دیگر را در خود جای داده است. این دوربین را یک فلش LED دو رنگ و احتمالا سیستم فوکوس خودکار لیزری همراهی میکند.

HTC +U12

علاوه بر این موارد در بخش پشتی بدنه دستگاه شاهد حضور یک حسگر اثرانگشت هستیم که فرایند احراز هویت کاربرانش را ساده تر خواهد کرد. در سمت راست بدنه +HTC U12 دکمه پاور و همچنین دو کلید تنظیم صدا قرار گرفته اند و در سمت چپ نیز می توان اسلات سیم کارت را مشاهده کرد که به احتمال زیاد نقش درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را هم ایفا می کند.

+HTC U12 مجموعا ۴ دوربین را در بدنه خود جای داده است

علاوه بر این موارد اسپیکر دیگری در بخش انتهایی بدنه قرار دارد و یک پورت USB Type-C هم در این بخش مشاهده می شود. متاسفانه آنطور که از روی تصاویر مشخص است اچ تی سی تصمیم گرفته که جک صدا را از بدنه این موبایل حذف نماید.

شایعه شده که پرچمدار آتی شرکت تایوانی توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ می گیرد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی خواهند کرد. البته پیش بینی شده که این کمپانی ظرفیت های دیگری را هم برای پرچمدار خود در نظر بگیرد. گفتنی است +U12 طبق شایعات همراه با اندروید ۸.۱  اوریو از جعبه خارج می گردد.
در اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که اچ تی سی نیز درست مانند سونی برای کسب سود بیشتر در پی کوچک کردن کسب و کار موبایل خود است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی متحمل ۵۷۰ میلیون دلار زیان در واحد مذکور شد. در راستای کوچک کردن کسب و کار واحد موبایل نیز تایوانی ها اعلام داشته اند از تعداد موبایل های تولیدی شان در سال جاری کم می کنند و اگر این امر درست باشد احتمالا شاهد کاهش تعداد پرچمداران جدید آن نیز خواهیم بود.

به روز رسانی:
به تازگی در سایت gizmichina تصاویری منتشر شده که گمان می رود توسط دوربین +U12 ثبت شده باشد. برخی از اطلاعات تصاویر خبر از حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.6 و نیز حسگر 12 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دیافراگم f1.8 می دهند.
کیفیت این تصاویر فوق العاده نیستند. با این حال کیفیتشان بالاتر از متوسط است. باز تولید رنگ ها خوب به نظر می رسند و حسگرها در نور مصنوعی و نیز طبیعی خوب عمل کرده اند.
در ادامه از می توانید تصاویر را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    انگار یکم قطرش زیاده

  • ali
    ali | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خیلی شبیه v20

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی