ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هولولنز
تکنولوژی

ابزار جدید مایکروسافت برای طراحی فضا با واقعیت افزوده

مایکروسافت در حال توسعه ابزارهای واقعیت ترکیبی است و در این راستا برنامه ای به نام Microsoft Layout را طراحی کرده که به کاربران اجازه می دهد فضاهای واقعی را در هولولنز یا هدست های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۴

مایکروسافت در حال توسعه ابزارهای واقعیت ترکیبی است و در این راستا برنامه ای به نام Microsoft Layout را طراحی کرده که به کاربران اجازه می دهد فضاهای واقعی را در هولولنز یا هدست های واقعیت مجازی طراحی و ترسیم کنند.

Layout به کاربران «واقعیت ترکیبی ویندوز» اجازه می دهد در هدست واقعیت مجازی سطحی را تعریف کرده، مدل های سه بعدی را در آن ایجاد کرده و طراحی اتاق را پیش از پیاده سازی طرح نهایی مشاهده کنند.

کاربران در گام بعد می توانند به تنهایی یا همراه با افراد دیگر در فضای فیزیکی حرکت کرده و با استفاده از هولولنز  هماهنگی اشیا در کنار یکدیگر را برآورد کنند.

در حال حاضر ابزارهای طراحی بسیاری برای مشاهده پیش نمایش وسایل در فضا وجود دارد. ویدئویی که مایکروسافت برای توضیح این ابزار منتشر کرده نسبت به اپلیکیشن های موجود بیشتر روی کسب و کارها تمرکز کرده چرا که کاراکترهای نمایش داده شده در ویدئو در حال طراحی یک محیط کارگاهی هستند.

علاوه بر این عینک های واقعیت افزوده بیشتر در میان مشتریان سازمانی جا باز کرده اند و کمپانی ردموندی نیز قبلا با شرکت های  Adobe، Trimble و غیره در انتشار اپ های هولولنز برای طراحان و مهندس ها همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی