ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست باتری وان پلاس 6 OnePlus 6
تکنولوژی

انتشار نتایج تست باتری موبایل OnePlus 6

به مانند هر موبایل پرچمداری OnePlus 6 نیز پس از ورود به بازار به سرعت مورد انواع تست ها قرار می گیرد. یکی از مهمترین بررسی ها که می تواند ملاک خرید بسیاری از کاربران قرار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به مانند هر موبایل پرچمداری OnePlus 6 نیز پس از ورود به بازار به سرعت مورد انواع تست ها قرار می گیرد. یکی از مهمترین بررسی ها که می تواند ملاک خرید بسیاری از کاربران قرار بگیرد تست باتری است. حال وبسایت phonearena پرچمدار تازه برند چینی را در این عرصه مورد آزمایش قرار داده است.

وبسایت مذکور محصول جدید وان پلاس را حدود دو هفته و در شرایط مختلف بررسی کرده و اگر بخواهیم نتیجه آن را به طور خلاصه بیان کنیم باید بگوییم که عملکرد آن کمی بالاتر از میانگین هم رده های خود بوده است.

طبق گفته کارشناس phonearena، به لطف باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی کاربر OnePlus 6 می تواند با هر بار شارژ به راحتی یک روز کامل از آن استفاده نماید. اما با این حال پرچمدار ۲۰۱۸ وان پلاس نسبت گذشتگان خود مدت کمتری را دوام خواهد آورد، این در حالی است که انتظار می رفت با توجه به یکسان بودن ظرفیت باتری و بهره مندی از پردازنده به روز تر (اسنپدراگون 845) این وضعیت برعکس باشد.

تست باتری وان پلاس 6 OnePlus 6

همان طور که در نمودار مقایسه ای بالا مشاهده می کنید باتری OnePlus 6 با هر بار شارژ ۸ ساعت و ۱۰ دقیقه پخش ویدیو را پشتیبانی می کند. در حالی که رکورد OnePlus 5 و OnePlus 5T در این زمینه به ترتیب ۹ ساعت ۱۸ دقیقه و ۸ ساعت و ۵۱ دقیقه بوده است. در مقایسه با پرچمدار سامسونگ نیز محصول جدید وان پلاس ۵ دقیقه دوام بیشتری خواهد داشت.

اما اگر مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد را در نظر بگیریم OnePlus 6 به یک رکورد شکن تمام عیار تبدیل می شود. گرچه این موبایل از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار نیست، اما به لطف فناوری «Dash Charge» قادر است تا توان باتری خود را در مدت ۸۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند.

تست باتری وان پلاس 6 OnePlus 6

وان پلاس مدعیست که این فناوری اختصاصی سبب شده تا بتوانید نیاز به انرژی یک روز موبایل خود را تنها با نیم ساعت شارژ برطرف نمایید. مسئله ای که تست های phonearena صحت آن را تایید کرده است.

نتیجه این که گرچه عملکرد OnePlus 6 در نگهداری شارژ آنقدرها درخشان نیست، اما سرعت بسیار بالای شارژ مجدد باتری آن سبب می شود که نتیجه کلی بررسی مثبت و قابل قبول ارزیابی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    میت ده من زیر یه ساعت پر میشه تازه‌ 4 هزاره

  • جیمی ارغوان
    جیمی ارغوان | ۴ خرداد ۱۳۹۷

    آخرش ۸۰ دقیقه یا نیم ساعت؟!

مطالب پیشنهادی