ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تماشا کنید؛ کانسپت چشم نواز هیوندای Genesis Essentia

کانسپ Essentia در نمایشگاه نیویورک در آخر ماه مارچ در معرض دید همگان قرار گرفت، یک کانسپت کوپه همراه با آرم جنسیس(زیر برند لوکس هیوندای) آینده محصولات GT یا همان گرندتور را به ما نشان ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

کانسپ Essentia در نمایشگاه نیویورک در آخر ماه مارچ در معرض دید همگان قرار گرفت، یک کانسپت کوپه همراه با آرم جنسیس(زیر برند لوکس هیوندای) آینده محصولات GT یا همان گرندتور را به ما نشان می دهد.

Genesis Essentia

هیوندای اعلام کرده است که زمان چندان زیادی با معرفی نسخه تولیدی این کانسپت فاصله ندارد و احتمالا در سال 2021 میلادی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

Genesis Essentia

هیوندای فعلا تصمیم دارد با نمایش Genesis Essentia در مکان های مختلف تمایل مردم به این کانسپت تماما الکتریکی را افزایش داده و بیش از پیش مردم را عاشق بدنه تمام فیبرکربنی آن کند. چندی پیش بود که این کانسپت در مراسم سالیانه Concorso d'Eleganza Villa d'Este در حاشیه رودخانه کومو در کشور ایتالیا به نمایش گذاشته شد.

Genesis Essentia

این کانسپت با درهای پروانه ای شکل و چرخ هایی با رنگ آمیزی مسی رنگ، از طراحی بسیار قدرتمندی برخوردار است. در داخل اتاق Genesis Essentia زبان طراحی کاملا به سمت رعایت اصول مینیمالیستی حرکت کرده و مهندسان طراح بسیار تلاش کرده اند که سادگی را در عین داشتن گیرایی و جذابیت  به نمایش گذارند. با در نظر گرفتن این نکات شاید بهترین بخش این کانسپت را بتوان فرمان آن در نظر گرفت چرا که طراح آن علاوه بر رعایت اصول مینمالیسیتی نیم نگاهی نیز به اصول طراحی دهه های گذشته صنعت خودروسازی انداخته است.

هیوندای صحبتی در مورد ارائه تکنولوژی رانندگی خودکار در این کانسپت به میان نیاورده است بنابراین انتظار می رود که امکان رانندگی به معنای واقعی کلمه در این کانسپت میسر باشد.

Genesis Essentia

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد قوای محرکه این کانسپت منتشر نشده و ما تنها می دانیم که قوای محرکه آن از موتورهای الکتریکی و باتری کمک می گیرد.

از شما دعوت می کنیم تا در ادامه ویدئویی را که از این کانسپت در یوتیوب منتشر شده مشاهده نمائید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    این یک مدل اولیه بسیار ساده میباشد و احتمالا هیچگاه به تولید نخواهد رسید هر از گاهی چند شرکت این بلند پروازیهارو در جهان انجام میدن

  • ErfanM
    ErfanM | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    کره جنوبی دیرتر از ما شروع کرد....با کشوری کوچکتر....با منابعی کمتر.....با دانش و تکنولوژی ای عقب تر
    اما بیخیالش....یه مرگ بر امریکا بلند بگین شلوار ترامپ از پاش دربیاد!!!!

    • milad
      milad | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

      مرگ بر آمریکا

مطالب پیشنهادی