ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تغییر نام اپلیکیشن کتاب خوان iBooks به Apple Books
تکنولوژی

از این پس اپلیکیشن کتاب خوان iBooks با نام Apple Books شناخته می شود

اپلیکیشن کتاب خوان iBooks یکی از محبوب ترین استورهای آنلاین برای خرید و یکی از بهترین بسترها برای مطالعه دیجیتالی کتاب ها به حساب می آید. حال کمپانی اپل همزمان با کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۱

اپلیکیشن کتاب خوان iBooks یکی از محبوب ترین استورهای آنلاین برای خرید و یکی از بهترین بسترها برای مطالعه دیجیتالی کتاب ها به حساب می آید. حال کمپانی اپل همزمان با کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که از این پس این اپلیکیشن با نام Apple Books در اختیار کاربران سیستم عامل iOS قرار می گیرد.

بدین ترتیب نام اپلیکیشن مذکور در هماهنگی کامل با دیگر سرویس های ارائه محتوای این شرکت همچون Apple Music و Apple News قرار می گیرد. ضمن این که تغییر مذکور تنها به نام این اپ خلاصه نشده و کمپانی کالیفرنیایی تلاش کرده تا همراه آن رابط کاربری و کارایی های فروشگاه کتاب های دیجیتال خود را نیز دستخوش تحول نماید.

حالا با باز کردن Apple Books با محیطی زیباتر و سرراست تر مواجه خواهید شد. ضمن این که برای اولین بار بخشی با عنوان «reading now» به اپ مورد بحث اضافه شده که با ورود به نرم افزار به آن منتقل خواهید شد. اینجا جایی است که آخرین کتاب های در حال مطالعه شما در دسترس قرار دارد تا بتوانید به سرعت به خواندن آنها ادامه دهید.

در خصوص سایر تغییرات اطلاعات بیشتری ارائه نشده،‌ اما اپل وعده یک تغییر و تحول اساسی را داده است. اطلاعات بیشتر در پاییز و همزمان با عرضه iOS 12 از راه خواهد رسید.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی