ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Amarok V6 vs. Villamos
خودرو

فولکس واگن با بکسل کردن قطار شهری 43 تنی، توانایی های بالای آماروک را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

آماروک نام پیکاپی است که از سال 2010 توسط بخش وسایل نقلیه تجاری فولکس ‌واگن (VWCV) تولید می شود. این پیکاپ سایز متوسط رقیب تویوتا هایلوکس محسوب شده و با اتاق ها و پیشرانه های ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

آماروک نام پیکاپی است که از سال 2010 توسط بخش وسایل نقلیه تجاری فولکس ‌واگن (VWCV) تولید می شود. این پیکاپ سایز متوسط رقیب تویوتا هایلوکس محسوب شده و با اتاق ها و پیشرانه های متنوعی به فروش می رسد.

قوی ترین نسخه از آماروک به یک موتور دیزلی 3 لیتری V6 مجهز شده است. این موتور با بهینه سازی های اخیری که در آن صورت گرفته، اکنون می تواند 255 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

VOLKSWAGEN-Amarok-Double-Cab-4203_59

به تازگی شاخه مجارستانی فولکس واگن برای نمایش توانمندی های بالای این پیکاپ آلمانی، در حرکتی تبلیغاتی اقدام به یدک کشی یک قطار شهری با آماروک دو کابین شش سیلندر کرده است. این قطار شهری 42.9 تن وزن داشته و در خیابان های دبرسن (Debrecen) دومین شهر بزرگ مجارستان انجام وظیفه می کند.

The-New-VW-Amarok-V6-TDI-Pulls-Like-A-Train

در ویدیویی که از این جابجایی نسبتا غول آسا منتشر شده، آماروک به سختی موفق به شروع حرکت می شود؛ اما اندکی بعد و با رهایی از حالت سکون پیکاپ آلمانی دور گرفته و در نهایت قطار سنگین وزن را تا مسافتی نا معلوم بکسل می کند. از آنجایی که این کلیپ تبلیغاتی خوش ساخت بوده و جذابیت های خاص خود را دارد، شما را به تماشای آن دعوت می کنیم.

بد نیست اشاره کنیم واژه آماروک در میان بومیان آمریکای شمالی به معنای گرگ است. اگر چه پیکاپ ژرمن ها نام خود را از این منطقه جغرافیایی امانت گرفته، اما با تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیران فولکس واگن در ایالات متحده حضور ندارد.

VOLKSWAGEN-Amarok-Double-Cab-4203_49

البته انتظار می رود در آینده نه چندان دور، نسخه نهایی پیکاپ مفهومی Atlas Tanoak برای ورود به خاک آمریکا چراغ سبز دریافت کند. در این صورت پیکاپ جدید فولکس واگن باید به مصاف هوندا ریجلاین برود. علاوه بر فولکس واگن، هیوندای نیز در نظر دارد نسخه تولیدی کانسپت سانتاکروز را در ایالات متحده ارایه کند.

ناگفته نماند قوی ترین نسخه آماروک با موتور V6 دیزلی و تریم Highline در سرزمین مادری برابر با 51,384 یورو قیمت دارد؛ تریم Aventura نیز 58,072 یورو ارزش گذاری شده است. گیربکس هشت سرعته خودکار و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ در این تریم ها بصورت استاندارد هستند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sd
    sd | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    عشق فقط هایلوکس

مطالب پیشنهادی