ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترک اعتیاد به موبایل با iOS 12
تکنولوژی

به کمک iOS 12 می توانید از اعتیاد به موبایل ها بکاهید

همان طور که پیش تر وعده آن داده شده بود، اپل تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی در نسخه تازه سیستم عامل iOS 12 اعتیاد به موبایل ها را در کاربران کجت هایش کاهش دهد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

همان طور که پیش تر وعده آن داده شده بود، اپل تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی در نسخه تازه سیستم عامل iOS 12 اعتیاد به موبایل ها را در کاربران کجت هایش کاهش دهد.

در نخستین اقدام و پس از مدت ها انتظار امکان دسته بندی نوتیفیکیشن های رسیده فراهم شده. بنابراین دیگر شاهد حضور چندین پیام از یک اپلیکیشن در مرکز اعلانات آیفون یا آیپد خود نخواهید بود.

علاوه بر این، iOS 12 در زمینه زمان و نحوه نمایش اعلانات نیز هوشمندتر عمل خواهد کرد. از جمله این که در حالت «Do Not Disturb» امکان غیر فعال کردن تمام اعلانات وجود دارد، بنابراین اگر در میانه های شب از خواب برخیزید دیگر برای چک کردن موبایل خود وسوسه نخواهید شد.

ترک اعتیاد به موبایل با iOS 12

دیگر تغییر iOS 12 در این زمینه امکان مدیریت آسان تر و سریع تر نحوه دریافت اعلانات از هر نرم افزار است. به عنوان مثال می توانید از گزینه «deliver quietly» استفاده کنید تا با دریافت اعلان از اپ مورد نظر موبایل شما چه از طریق صدا و چه ویبره هشداری ارسال نکند.

جز این، در نسخه جدید سیستم عامل ابزارهای موبایل اپل امکان آن وجود دارد تا گزارش کاملی از نحوه استفاده شما از موبایلتان را در اختیار داشته باشید. این که در بازه های زمانی مختلف چقدر از وقت خود را صرف استفاده از آن نمونه و در این مدت کدام اپ ها بیشتر از همه توجه شما را به خود جلب نموده اند.

ضمناً اگر حس می کنید که اعتیادی به یک اپلیکیشن خاص پیدا کرده اید می تواند مهلت خاصی را برای استفاده از آن تعیین کنید تا به نحوی به استفاده کمتر از آن به مرور زمان ترغیب شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Hassani
    Amir Hassani | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    کسایی که دایم دم از اقتباس سخت‌افزارهای اندرویدی از آیفون میگن چرا الان از اقتباس‌های زیاد نرم‌افزاری اپل از گوگل چیزی نمیگن؟

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    تا چند ماه دیگه انواع اخبار گوناگون منتشر میشه با این عنواین: "اپل مانع اعتیاد میلیونها کاربر شد." "اپل با جلوگیری از اعتیاد زیاد به خیره شدن به موبایل، چشمان کور پسری را شفا داد!" و این داستان ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی