ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فست شارژر
تکنولوژی

اپل سرانجام فست شارژر Type-C را درون جعبه های آیفون قرار می دهد؟

سرعت بخشیدن به فرایند زمانبر شارژ شدن گوشی از جمله دلمشغولی های این روزهای کاربرانی است که تلفن های هوشمندی با نمایشگرهای بسیار با کیفیت و چیپست های قدرتمند تشنه انرژی را در دست دارند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

سرعت بخشیدن به فرایند زمانبر شارژ شدن گوشی از جمله دلمشغولی های این روزهای کاربرانی است که تلفن های هوشمندی با نمایشگرهای بسیار با کیفیت و چیپست های قدرتمند تشنه انرژی را در دست دارند.

با در نظر داشتن همین نیاز نیز شرکت ها تکنولوژی فست شارژر را به محصولات خود اضافه کردند و اپل نیز به پیروی از همین مساله آیفون های سال ۲۰۱۷ را به این قابلیت مجهز کرد. البته دارندگان این موبایل ها برای آنکه بتوانند آیفون های خود را با استفاده از تکنولوژی مذکور شارژ کنند باید هزینه اضافه ای را صرف خرید شارژرهای پشتیبانی کننده از آن میکردند. با این حال به نظر می رسد که خبرهای خوبی برای خریداران آیفون های ۲۰۱۸ (که شهریورماه معرفی می شوند) در راه باشد.

در ابتدای این مطلب تصاویر احتمالی مربوط به نمونه اولیه فست شارژر ۱۲ واتی USB-C اپل را مشاهده می کنید که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است. پیش بینی شده که این شارژر همراه با آیفون های ۲۰۱۸ در اختیار خریداران قرار داده شود که شهریور ماه امسال معرفی می شوند. به لطف این گجت کاربران آیفون قادر خواهند بود که سریع تر از حد معمول موبایل های خود را شارژ  نمایند و نیازی هم به پرداخت هزینه اضافه برای این خرید نخواهند داشت.

فست شارژر

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد و فست شارژر جدید درون جعبه آیفون های ۲۰۱۸ قرار داشته باشد آنگاه می توان انتظار داشت که یک کابل USB-C هم آن را همراهی نماید. این یعنی شارژر جدید جدای از آنکه می تواند آیفون ها را با سرعت بیشتری شارژ کند امکان اتصال مستقیم آیفون های ۲۰۱۸ به مک بوک یا مک بوک پرو را هم بدون نیاز به دانگل میسر می کند چراکه هر دوی این لپ تاپ ها از پورت های Type-C USB بهره می برند.

شارژری که هم اکنون اپل درون جعبه های آیفون قرار می دهد ۵ واتی است که برای شارژ شدن دستگاه با حداکثر سرعت ممکن اندکی پایین است.

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم هم، اپل آیفون ۸، ۸ پلاس و 10 را به قابلیت شارژ سریع مجهز کرد اما برای استفاده از این ویژگی کاربر باید یک شارژر قدرتمندتر با پشتیبانی از استاندارد  USB Power Delivery را خریداری نماید که ۴۹ دلار قیمت دارد.

در انتها لازم است مجددا خاطرنشان کنیم که تصویر لو رفته از فست شارژر جدید به یک نمونه مهندسی اشاره دارد و هنوز صحت آن از جانب اپل تایید نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    اپل همیشه از نظر امکانات کاربردی از رقبا عقب تره

مطالب پیشنهادی