ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاس
تکنولوژی

انتشار جزئیاتی تازه از سنسور سوم دوربین گلکسی S10 پلاس سامسونگ

به نظر می رسد قصد سامسونگ برای دادن پاسخی مستقیم به دوربین سه گانه موبایل هواوی P20 پرو کاملاً جدی است. به تازگی گزارشی در این خصوص منتشر شده که حاوی اطلاعات فنی بیشتری از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

به نظر می رسد قصد سامسونگ برای دادن پاسخی مستقیم به دوربین سه گانه موبایل هواوی P20 پرو کاملاً جدی است. به تازگی گزارشی در این خصوص منتشر شده که حاوی اطلاعات فنی بیشتری از سنسور سوم دوربین بزرگترین نسخه پرچمدار آینده سامسونگ دارد.

موبایل هوشمندی که در حال حاضر با اسم رمز «Beyond2» در حال توسعه است، انتظار می رود که با نام گلکسی S10 پلاس و یک سنسور جدید ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع (۱۲۳ درجه) و همچنین گشادگی دیافراگم f/1.9 روانه بازار شود. گفته شده سامسونگ پشتیبانی از فوکوس خودکار و لزشگیر اپتیکال را به این سنسور خواهد آورد.

دو سنور به کار رفته در گلکسی S9 پلاس قرار است بار دیگر به جای خود بازگردند. سنسور اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و گشادگی دیافراگم متغییر و سنسور تله فوتو با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم ثابت، ثبت تصاویر با کیفیت عالی را تضمین خواهند کرد.

دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاس

اگر شایعات در خصوص پرچمداران بعدی سامسونگ را دنبال کرده باشید می دانید که شنیده شده کره ای ها قصد دارند در سال آینده میلادی علاوه بر گلکسی S10 پلاس دو پرچمدار دیگر را نیز در ابعاد متفاوت نمایشگر راهی بازار کنند. ظاهراً قرار است دو مدل دیگر با اسم رمزهای Beyond0 و Beyond1 با همان ترکیب لنزهای دوگانه گلکسی S8 پلاس راهی بازار شوند. البته در این موبایل ها لنز با زاویه دید وسیع جایگزین لنز تله فوتوی پیشین خواهد شد.

هنوز تا فوریه ۲۰۱۹ (اواخر بهمن ۹۷) زمان زیادی باقی مانده و به طور حتم تا آن تاریخ شاهد درز اطلاعات بیشتری از دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاس سامسونگ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پیشرو
    پیشرو | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    کپی از هواوی

    • Danial. A.
      Danial. A. | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

      من خودم طرفدار هواوی ام ولی از اینکه بعضیا هی میان میگن این از اون کپی کرده اون از این کپی کرده خوشم نمیاد و به نظرم تفکر سطح پایینیه...
      به هر حال علمه دیگه دوستان درحاله پیشرفته و هر کمپانی که تکنولوژی یا افزونه خاصی رو تولید کنه که به عنوان یه پیشرفت تلقی بشه شرکت های دیگه هم میتونن مدل خودشون از اون رو توسعه بدن که بعضاً شاید برتر از نمونه اولیه شرکت اصلی توسعه دهنده باشه...

مطالب پیشنهادی