ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ادوبی نسخه کامل فوتوشاپ را به آیپد می‌آورد

در رونمایی سال گذشته از iOS 11 یکی از اهداف اپل برای این نسخه از سیستم عامل خود «تبدیل آیپد به کامپیوتری کامل» بود، هدفی بلند پروازنه که به‌ خاطر بعضی کمبودهای آیپد نسبت به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

در رونمایی سال گذشته از iOS 11 یکی از اهداف اپل برای این نسخه از سیستم عامل خود «تبدیل آیپد به کامپیوتری کامل» بود، هدفی بلند پروازنه که به‌ خاطر بعضی کمبودهای آیپد نسبت به رایانه‌های شخصی هنوز رنگ و بوی واقعیت به خودش نگرفته است. حالا به نظر می‌رسد که که ادوبی برنامه دارد تا یکی از این کمبودهای آیپد را کاهش دهد.

کنفرانس سالانه ادوبی در ماه اکتبر (مهر - آبان) برگزار می‌شود

منبعی آگاه در گفت‌وگو با وب‌سایت بلومبرگ فاش کرده که کمپانی ادوبی در جریان کنفرانس سالانه پاییز خود از نسخه کامل فوتوشاپ برای آیپد رونمایی می‌کند و در فاصله‌ای چند ماهه، این اپلیکیشن در سال 2019 منتشر خواهد شد. همچنین یکی از اعضای ادوبی تایید کرده که آن‌ها در حال کار روی سیستم کراس پلتفرم فوتوشاپ هستند.

بنابراین می‌توانید روی یک دستگاه به ادیت عکس مشغول باشید و اگر خواستید، روی پلتفرمی دیگه این کار را ادامه دهید. هنوز تاریخ عرضه این سیستم مشخص نیست ولی احتمالا رونمایی کامل از فوتوشاپ کراس پلتفرم نیز به رویداد پاییز موکول خواهد شد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، حضور نسخه کامل فوتوشاپ در آیپد به خاطر سیاست جدید ادوبی است.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های گوناگونی تحت برند فوتوشاپ برای iOS وجود دارد ولی هیچکدام کارایی نسخه‌های پی سی و مک را ندارند. ادوبی نه تنها می‌خواهد محصولاتشان را با دستگاه‌های بیشتری سازگار کند بلکه در صدد است تا در کنار جذب کاربران کم تجربه، حرفه‌ای ترها را نیز به سمت خود بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    اما حاضر نیست واسه لینوکس نسخه بده

مطالب پیشنهادی