ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چیپست اختصاصی Kirin 710 هواوی
تکنولوژی

با مهمترین ویژگی های چیپست اختصاصی Kirin 710 هواوی آشنا شوید

کمپانی چینی  هواوی دیروز از یک موبایل میان رده جدید نام  nova 3i رونمایی کرد. در قلب این محصول یک چیپست اختصاصی تازه بر مبنای معماری ۱۲ نانومتری و با نام  HiSilicon Kirin 710 قرار گرفته است. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کمپانی چینی  هواوی دیروز از یک موبایل میان رده جدید نام  nova 3i رونمایی کرد. در قلب این محصول یک چیپست اختصاصی تازه بر مبنای معماری ۱۲ نانومتری و با نام  HiSilicon Kirin 710 قرار گرفته است.

بسیاری از کارشناسان انتظار معرفی این چیپ مجتمع جدید را می کشیدند، چرا که پردازنده های سری Kirin 659 که بر مبنای معماری ۱۶ نانومتری تولید می شدند مدتی بود که توان رقابت خود با سایر بزرگان بازار در این رده را از دست داده بودند.

طبق ادعای سازنده، چیپ Kirin 710 به لطف بهره مندی از معماری جدید عملکرد بسیار بهتری را نسبت به نمونه نسل قبل خود بر جای خواهد گذاشت. هواوی می گوید که چیپست مورد بحث در زمینه عملکرد تک هسته ای ۷۵ و در پردازش های چند هسته ای ۶۸ درصد قدرتمندتر از Kirin 659 ظاهر می شود.

چیپست اختصاصی Kirin 710 هواوی

این عملکرد به لطف بهره مندی چیپیت مورد بحث از چهار هسته قدرتمند کورتکس A73 با کلاک هسته های ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف کورتکس A53 با کلاک هسته های ۱.۷ گیگاهرتزی میسر شده است. در کنار این ترکیب نیز شاهد حضور پردازشگر Mali-G51 MP4 برای پردازش های گرافیکی خواهیم بود که این به معنی ارتقای ۳۰ درصدی در این بخش نسبت به گذشته است.

از دیگر ویژگی های بارز Kirin 710 می توان به پشتیبانی آن از دو سیمکارت 4G VoLTE و همچنین LTE Cat. 12 و Cat. 13 و همچین بهبودهایی در عملکرد پردازش تصویر -به خصوص در نور کم محیط- اشاره کرد.

چیپست اختصاصی Kirin 710 هواوی

به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص سخت افزار مورد بحث منتشر خواهد شد، ضمن این که می بایست برای درک کارایی واقعی آن در انتظار انجام تست های عملی توسط متخصصین مختلف باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی