ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افت فروش گلکسی S9 سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی S9؛ نخستین پرچمدار سامسونگ که در سه ماهه دوم کمتر از سه ماهه نخست فروخته

گرچه پیش از این شنیده بودیم که روند کاهش فروش پرچمداران سامسونگ با گلکسی S9 نیز ادامه یافته، اما آمارهای جدید حاکی از آن است که این موبایل نخستین پرچمدار کمپانی کره ای است که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

گرچه پیش از این شنیده بودیم که روند کاهش فروش پرچمداران سامسونگ با گلکسی S9 نیز ادامه یافته، اما آمارهای جدید حاکی از آن است که این موبایل نخستین پرچمدار کمپانی کره ای است که در سه ماهه دوم عرضه کمتر از سه ماهه نخست آن فروش داشته است.

بنا بر گزارشی تازه، گلکسی S9 و S9 پلاس در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن در سرتاسر دنیا تنها ۹ میلیون واحد به فروش رفت اند. گرچه این رقم به هیچ وجه ناامید کننده نبوده و از آمار فروش دو گل سر سبد محصولات هواوی یعنی P20 و P20 پرو بیشتر بوده، اما باز هم از رقم ۱۰.۲ میلیون واحدی سه ماهه اول عرضه این موبایل به بازار کمتر بوده است، اتفاقی که در میان تمام پرچمداران کمپانی کره ای بی سابقه به حساب می آید.

برای مقایسه بد نیست بدانید که موبایل گلکسی S7 و S7 پلاس با فروش مشابه سه ماهه نخست با برادران امسالی خود، در سه ماهه دوم رکوردی ۱۵.۶ میلیون واحدی را به ثبت رسانده بودند.

به طور حتم با ورود رقبای تازه در ماه های باقی مانده از سال ۲۰۱۸، باز هم شاهد افت فروش موبایل های بالارده سامسونگ باشیم، چیزی که به هیچ وجه به مذاق سران کمپانی کره ای خوش نخواهد آمد. ورود گلکسی نوت 9 گرچه آمارهای کلی سامسونگ را افزایش خواهد داد، اما خود عامل دیگری بر کاهش فروش دیگر پرچمداران کمپانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۳۰ تیر ۱۳۹۷

    مردم پول میان ردشم ندران چه برسه به پرچمدار چند میلیونی

مطالب پیشنهادی