ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زودشور
تکنولوژی

خدمات ویژه استارتاپ خشکشویی آنلاین زودشور برای غرفه‌داران الکام‌ استارز

نمایشگاه الکامپ به زودی آغاز می‌شود و برخی از استارتاپ‌هایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند، معرفی خود را در قالب خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و غرفه داران انجام می‌دهند. خشکشویی آنلاین «زودشور» ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۰

نمایشگاه الکامپ به زودی آغاز می‌شود و برخی از استارتاپ‌هایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند، معرفی خود را در قالب خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و غرفه داران انجام می‌دهند. خشکشویی آنلاین «زودشور» از جمله استارتاپ‌هایی‌ست که در نظر دارد قبل از آغاز به کار الکامپ در هفته آینده، خدمات ویژه‌ای را به شکل رایگان به غرفه‌داران ارائه دهد.

غرفه داران می‌توانند از تاریخ ششم تا هشتم مرداد ماه با مراجعه به غرفه زودشور در سالن 10 و ثبت سفارش ازطریق اپلیکیشن زودشور خدمات خشکشویی لباس‌های خود را سفارش دهند تا همان روز لباس‌های آن‌ها دریافت و در روز آینده قبل از شروع نمایشگاه لباس‌ها بعد از شست و‌ شو تحویل داده شود.

زودشور در این باره نحوه کار خود توضیح داده که لباس‌های ارایه شده با توجه به نوع خدمات در بگ‌های جداگانه‌ای قرار می‌گیرد و پس از ثبت لیبل روی بگ‌ها لباس‌ها به خشکشویی رفته و خدمات خشکشویی بر روی آن صورت می‌گیرد و در بسته بندی مخصوص روز آینده در اختیار غرفه داران قرار خواهد گرفت.
غرفه دارانی که می‌خواهند از این خدمت رسانی استفاده کنند موظف هستند از ۳۰ دقیقه قبل از پایان زمان نمایشگاه تا ۳۰ دقیقه بعد از پایان، لباس‌های خود را به زودشور ارائه داده و پس از دریافت رسید روز بعد با در دست داشتن همان رسید، لباس خود را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روال کار می‌توانید با شماره تماس 22963100 تماس حاصل کرده و یا با مراجعه به سایت زود شور  در قسمت اخبار سایت، اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

گفتنی‌ست بنابر زمان‌بندی اعلام شده، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت‌الکترونیک (الکامپ 2018) از تاریخ‌ 6 تا 9 مرداد ماه 1397 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی