ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سامسونگ
تکنولوژی

نخستین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سامسونگ و رخنمایی سیستم خنک کننده آبی آن

شاید نوت جدید سامسونگ در ظاهر تغییر چندانی را نسبت به موبایل قبل از خود نداشته باشد، اما وقتی نخستین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 به انجام رسید مشخص شد که کره ای ها در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

شاید نوت جدید سامسونگ در ظاهر تغییر چندانی را نسبت به موبایل قبل از خود نداشته باشد، اما وقتی نخستین کالبد شکافی گلکسی نوت 9 به انجام رسید مشخص شد که کره ای ها در زیر نمایشگر موبایل ۱۰۰۰ دلاری خود دست به تغییرات و حتی نوآوری های قابل توجهی زده اند.

این کالبد شکافی رکورد شکن (از لحاظ سرعت انجام پس از رونمایی) توسط تیمی مشهور از متخصصین روسی با نام «Hi Tech Mail Ru» به انجام رسیده و در نگاه اول تنها یک چیز چشم بینندگان را به خود جلب می کند. سیستم بزرگ خنک کننده آبی این موبایل.

گرچه گلکسی نوت 8 نیز مجهز به یک سیستم خنک کننده اختصاصی (بدون آب) بود، اما آن چه مهندسین کره ای برای فبلت پرچمدار ۲۰۱۸ خود تدارک دیده اند داستانی کاملاً متفاوت دارد، طوری که بسیاری این لوله های مسی گسترش یافته در میان مدارات را با سیستم خنک کننده لپ تاپ های پیشرفته مقایسه کرده اند.

کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سامسونگ

کره ای ها نام سامانه جدید را «آب-کربن» گذاشته اند و مدعی هستند که حقیقاً آب در درون لوله های مسی جریان دارد. چنین لوله هایی این روزها در میان اندام های داخلی پرچمداران متعددی به چشم می خورند، اما حتی بدون آب نیز ابعاد و طول نمونه های به کار رفته در نوت 9 کاملاً از بقیه متمایز است.

روش کابلدشکافی فبلت جدید کره ای ها شباهت زیادی به نوت 8 دارد. در حاشیه ها نوارهای لاستیکی جلوگیری کننده از نفوذ آب به خوبی قابل مشاهده هستند. همین آب بندی مستحکم است که گواهی IP68 را برای محصول تازه سامسونگ به ارمغان آورده.

کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سامسونگ

 

و اما تفاوت ها دیگر: اجزای نگه دارنده قلم S Pen نسبت به قبل افزایش یافته است. درگاه شارژ موبایل به طور مستقیم به برد اصلی اتصال دارد، اما جزئی از آن نیست، بنابراین تعمیرپذیری بالاتری خواهد داشت. اسپیکر تماس در بالای موبایل نیز ابعاد بزرگتری نسبت به نوت 8 دارد که این احتمالاً به منزله کیفیت بالاتر تماس های صوتی خواهد بود.

کالبد شکافی گلکسی نوت 9 سامسونگ

در مجموع کالبد شکافی گلکسی نوت 9 نشان می دهد که  مهندسین سامسونگ وسواس و دقت بیشتری را در طراحی و مونتاژ قطعات داخلی این موبایل به کار برده اند و می توانیم انتظار کیفیت و دوام بیشتری را در این زمینه داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی