ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حضور بانوان در تمام رشته های چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی ایران امکان پذیر شد

یکی از حاشیه های اصلی سومین لیگ بازی های رایانه ای (ویدیویی) در سال گذشته به عدم امکان ثبت نام زنان گیمر در رقابت هایی که روی کنسول ها و پی سی جریان داشتند برمی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۵

یکی از حاشیه های اصلی سومین لیگ بازی های رایانه ای (ویدیویی) در سال گذشته به عدم امکان ثبت نام زنان گیمر در رقابت هایی که روی کنسول ها و پی سی جریان داشتند برمی گشت.

سال گذشته، این موضوع بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی به جریان انداخت و سرانجام امروز بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعلام کرد که برای نخستین بار، حضور بانوان در تمام رشته های این مسابقات امکان پذیر شده است.

بر اساس گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سال گذشته نزدیک به 7 هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند و انتظار می رود با فراهم شدن امکان حضور بانوان در همه رقابت ها، شرکت کنندگان امسال بیشتر از سال گذشته باشند.

پیش از این و طبق آماری که از سمت دایرک منتشر شده بود، 35 درصد از 28 میلیون گیمر ایرانی زن هستند و با توجه به سهم 15 درصدی این گروه در خرید بازی، زنان نقش مهمی را در صنعت ویدیو گیم ایران ایفا می کنند.

حضور زنان گیمر در تمام رشته های چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی ایران امکان پذیر شد

امروزه و در سطح جهان، سهم زنان گیمر در بازی های ویدیویی نسبت به گذشته افزایش یافته اما این گروه همچنان با چالش هایی نظیر تبعیض در بازی های آنلاین روبرو هستند و حتی بعضی از آن ها از افشا کردن هویت اصلی خودشان در بازی ها می ترسند.

چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی ایران در تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد. علاوه بر سه بازی خارجی کلش رویال، فیفا ۱۸ و PES 2018، در این دوره دو بازی ایرانی Quiz of Kings و پسرخوانده هم در رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

در نهایت، برای ثبت نام در هر یک از رشته‌های مطرح شده می‌توانید تا ۲۵ مرداد ماه از طریق وبسایت ایوند اقدام کنید.البته، ثبت نام برای بازی کوییز آو کینگز از خود اپلیکیشن بازی انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی