ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت می پد 4 پلاس شیائومی با صفحه نمایش ۱۰ اینچی معرفی شد

به تازگی شیائومی رسماً از تبلت می پد 4 پلاس خود رونمایی کرد و به تمامی شایعات موجود پایان داد. این گجت همانطور که از نامش پیداست، در واقع تبلتی بزرگتر از می پد 4 اصلی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

به تازگی شیائومی رسماً از تبلت می پد 4 پلاس خود رونمایی کرد و به تمامی شایعات موجود پایان داد.

این گجت همانطور که از نامش پیداست، در واقع تبلتی بزرگتر از می پد 4 اصلی است و از یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. ضمن اینکه این تبلت لبه‌هایی گرد دارد و از نسخه‌ی ۸ اینچی قبلی به میزان ۱۴۳ گرم سنگین تر شده که وزن ۴۸۵ گرمی را برایش رقم زده است.

این تبلت همانند مدل کوچکتر از یک چیپست اسنپدراگون 660 استفاده می کند. همچنین می پد 4 به همراه ۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

باتری این گجت ۸۶۲۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به همین دلیل می‌توان مدت زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده نمود.  علاوه بر این یک شارژ ۱۰ واتی نیز به همراه این تبلت عرضه می‌گردد.

این تبلت از سنسور‌های دوربین مشابه با می پد 4 اصلی استفاده می‌کند. بدین ترتیب یک دوربین  اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ی لنز f/2.0 خواهد داشت و حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگری با دیافراگم f/2.0 نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد.

علاوه بر این تبلت جدید می پد 4 پلاس شیائومی از شبکه‌های ارتباطی 4G، وای فای و LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد و به دو رنگ مشکلی و طلایی عرضه خواهد شد. این در حالی است نسخه‌ی قبلی یعنی می پد 4 اصلی تنها از وای فای پشتیبانی می‌کرد.

نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این تبلت قرار است به نرخ ۲۷۶ دلار عرضه گردد و تبلت ۱۲۸ گیگابایتی، ۳۰۵ دلار قیمت خواهد شد اما هنوز شرکت شیائومی تاریخی برای عرضه این گجت عنوان نکرده اما کاربران می‌توانند از سایت رسمی این برند، تبلت جدید می پد 4 پلاس را سفارش دهند.

 

تماشا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S را تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی