ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی J2 Core
تکنولوژی

انتشار اطلاعات بیشتر از اولین موبایل اندروید گو سامسونگ

سامسونگ هم قرار است به کاروان کمپانی های حامی اندروید گو بپیوندد و نخستین گوشی این شرکت که از نسخه سبک سیستم عامل گوگل بهره می برد گلکسی J2 Core خواهد بود. این نخستین بار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ هم قرار است به کاروان کمپانی های حامی اندروید گو بپیوندد و نخستین گوشی این شرکت که از نسخه سبک سیستم عامل گوگل بهره می برد گلکسی J2 Core خواهد بود.

این نخستین بار نیست که شاهد انتشار خبرهایی پیرامون این موضوع هستیم اما این بار به لطف انتشار نسخه روسی راهنمای موبایل مذکور اطلاعات رسمی بیشتری درباره گلکسی J2 Core  به دست آمده است. این گوشی با شماره مدل SM-J260F شناخته می‌شود و به احتمال قریب به یقین نسخه ای بین المللی است که در بازارهای متعددی عرضه می شود.

بر اساس داده های جدید این گوشی هوشمند که قرار است میزبان چیپست چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتز  اگزینوس ۷۵۷۰ و ۱ گیگابایت رم باشد، از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. در واقع این ماژول هیبرید به کاربر اجازه می دهد از یکی از این دو درگاه به عنوان اسلات سیم کارت میکرو sd بهره ببرد.گلکسی J2 Core

علاوه بر این کاور پشتی گلکسی J2 Core  هم مثل نسل های قبلی قابل جدا شدن است و کاربر برای وارد کردن سیم کارت باید باتری را هم خارج کند. از آنجایی که باید یک موبایل اقتصادی سروکار داریم از پورت USB C خبری نبوده و این گوشی از درگاه micro-USB بهره خواهد برد.

اگرچه گلکسی J2 Core  به خانواده موبایل های اندروید گو تعلق دارد اما برخی از تصاویر منتشر شده در این راهنما از نصب اپلیکیشن های پیش فرض سامسونگ مثل گلکسی اپس و اسمارت سوییچ روی ان خبر می دهند.

اگر شما هم به موبایلی که قرار است سرعت و قیمت مناسب را همزمان در اختیار کاربر قرار دهد علاقمند هستید، بهتر است بدانید که کمپانی سازنده هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی یا بهای آن مشخص نکرده اما بعید نیست در نمایشگاه IFA  ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از آن باشیم.

 

تماشا کنید: مقایسه هواوی Y7 پرایم 2018 و گلکسی J7 پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی