ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لارا کرافت
ویجیاتو - بازی

زمزمه هاى نسل بعد در تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider [تماشا کنید]

اگر از آن دسته گیمر‌هایی هستید که ترجیح می‌دهند بازی‌ها را روی پی سی تجربه کنند، بدون شک با دیدن جدیدترین تریلر بازی Shadow of the Tomb Raider ترغیب می‌شوید که آن را به لیست ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

اگر از آن دسته گیمر‌هایی هستید که ترجیح می‌دهند بازی‌ها را روی پی سی تجربه کنند، بدون شک با دیدن جدیدترین تریلر بازی Shadow of the Tomb Raider ترغیب می‌شوید که آن را به لیست خرید خود اضافه کنید.

شرکت انویدیا در جریان کنفرانس خود در رویداد گیمزکام از نسل جدید کارت‌های گرافیک رونمایی کرد. این کارت‌های جدید که تعدادشان به 3 عدد می‌رسد و GeForce RTX 2070 (پانصد دلار)، RTX 2080 (هفتصد دلار) و RTX 2080 Ti (هزار دلار) نام دارند، در تاریخ 29 شهریور به صورت رسمی عرضه خواهند شد. این کارت‌های جدید از معماری Turing GPU استفاده می‌کنند که باعث بهبود عملکرد آن‌ها در پرتویابی (Ray Rracing)، واقع‌گرایانه‌تر شدن نورپردازی و بازتاب نور می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده در جریان کنفرانس، عملکرد معماری Turing GPU در پرتویابی 4 برابر سریع‌تر از کارت‌های گرافیک Volta-Based Workstation و 10 برابر سریع‌تر از کارت‌های سری Pascal GTX 10 خواهد بود. نکته‌ای که باید توجه کرد، این است که رقم‌های ارائه شده تنها تفاوت‌ کارت‌های گرافیک را در زمینه پرتویابی نشان می‌دهد و نباید با عملکرد کلی آن‌ها اشتباه گرفت. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

شرکت انویدیا برای نشان دادن عملکرد سری‌ جدید کارت‌‌های گرافیکش در زمینه‌ پرتویابی، تریلر‌ جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider به نمایش گذاشت که روی تکونولوژی‌های به کار رفته روی نسخه‌ی پی سی تمرکز دارد. با توجه به این تریلر، نسخه‌ یاد شده از HDR، High-Quality Anti-Aliasing، Proven Ambient Occlusion، SSCS Enhanced Surface Definition، CHS realistic shadow falloff، Tess elation و وضوح تصویر 4K پشتیبانی خواهد کرد. نتیجه پشتیبانی از این تکنولوژی‌ها، گرافیکی نسل بعدی و واقع‌ گرایانه‌تر خواهد بود.

چندی پیش، جیسون دوزویس، کارگردان بازی Shadow of the Tomb Raider، در مصاحبه‌ای که با گیم‌اسپات داشت، به صحبت درباره‌ تفاوت‌های توم ریدر و آنچارتد پرداخت. طبق صحبت‌های او، سری بازی‌های آنچارتد بیشتر حول اسطوره شناسی می‌چرخد، این در حالی است که تمرکز اصلی سری توم ریدر حول جادو است. همچنین در داستان‌های آنچارتد شاهد المان‌های طنز هستیم اما در توم ریدر المان‌های درام خودنمایی می‌کنند.

در پایان، لازم به ذکر است بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 23 شهریور برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. اگر نمی‌توانید برای تجربه بازی تا آن زمان صبر کنید، توصیه می‌کنیم 15 دقیقه ابتدایی آن را از طریق این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی