ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شوخی جدید کمپانی والو با گیمرهای منتظر هاف لایف 3 [تماشا کنید]

کمپانی والو سالهاست که گیمرها را از عرضه نسخه سوم بسیاری از بازی های پرطرفدارش محروم کرده و انگار این شرکت اصولاً با مفهوم «سه گانه» بیگانه است. اما یکی از بازی هایی که در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کمپانی والو سالهاست که گیمرها را از عرضه نسخه سوم بسیاری از بازی های پرطرفدارش محروم کرده و انگار این شرکت اصولاً با مفهوم «سه گانه» بیگانه است. اما یکی از بازی هایی که در طول این مدت بیشترین حواشی و شایعات را پیرامون نسخه سوم به خود دیده، «هاف لایف» است که سوژه بسیاری از مطالب طنز و میم های اینترنتی شده.

در یکی از جدیدترین موارد، «گیب نیوول» مؤسس و مدیر والو در ویدیویی به صورت ضمنی به موضوع فوق اشاره کرده و بحث احتمال عرضه نسخه سوم هاف لایف را دوباره بر سر زبان ها انداخته است.

کمپانی والو با مفهوم سه گانه بیگانه است

در این ویدیو که طی تورنومنت بین المللی دوتا 2 منتشر شده، دو مجری از نیوول می خواهند مانند صدای معروف در بازی دوتا، عباراتی مانند «First Kill» را با انرژی بیان کند. در این میان جدای از حالت کسالت آور لحن نیوول، هنگامی که مجری ها عبارت «Triple Kill» را مطرح می کنند، مدیر والو کاملاً گیج شده و می گوید «متوجه نمی شوم».

والو

این رفتار نیوول و اصرار مداوم مجری ها روی عدد 3، به صورت "غیر مستقیم" به عرضه نسخه سوم بازی های والو علی الخصوص هاف لایف اشاره دارد؛ چرا که مخاطب (مجری ها) روی عدد 3 پافشاری کرده و والو (نیوول) هم کلاً اظهار بی اطلاعی می کند.

البته در نهایت گیب نیوول با توصیف "بیشتر از 2 و کمتر از 4" مفهوم مورد نظر را منتقل می کند اما همچنان عدد 3 را بر زبان نمی آورد. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kevin
    kevin | ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

    but what is my motivation?

مطالب پیشنهادی