ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساخت اسنپدراگون ۸۵۵ برپایه فناوری ۷ نانومتری تایید شد

شرکت کوالکام شایعات مربوط به اسنپدراگون ۸۵۵ که به ساخت آن بر اساس فناوری ۷ نانومتری و در کارخانه‌های شرکت TSMC اشاره داشت را تایید کرد. تولید در ابعاد محدود حالا آغاز شده و شرکت‌های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

شرکت کوالکام شایعات مربوط به اسنپدراگون ۸۵۵ که به ساخت آن بر اساس فناوری ۷ نانومتری و در کارخانه‌های شرکت TSMC اشاره داشت را تایید کرد. تولید در ابعاد محدود حالا آغاز شده و شرکت‌های مشتری کوالکام نمونه‌های مورد نظرشان را دریافت کرده‌اند.

پیش از این، تایید شده بود که مودم‌های X24 و X50 هم بر پایه نودهای ۷ نانومتری ساخته می‌شوند. X50 جزو اولین مودم‌های 5G خواهد بود که به بازار عرضه می‌شوند.

اسنپدراگون ۸۵۵

چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ عملکرد بهتر، عمر باتری طولانی‌تر و البته پردازش هوش مصنوعی سخت افزاری ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که اولین دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند.

البته کوالکام هنوز نام چیپ را تایید نکرده و چیپست جدیدش نامی این چنینی ندارد. شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر این که کوالکام قصد دارد شیوه نامگذاری چیپ‌ها را تغییر دهد تا بین چیپ‌های موبایل و لپ تاپ بتواند تفاوتی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی