ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روتر TP-Link
تکنولوژی

کمپانی TP-Link روتر قدرتمند C5400X را برای گیمرها معرفی کرد

TP-Link اخیرا روتر جدیدی را معرفی کرده که با تمرکز بر گیمینگ و استریم محتوا با رزولوشن 4K طراحی شده است. این روتر TP-Link که C5400X نام دارد در قالب سری «آرچر» عرضه شده و از ظاهری منحصر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

TP-Link اخیرا روتر جدیدی را معرفی کرده که با تمرکز بر گیمینگ و استریم محتوا با رزولوشن 4K طراحی شده است.

این روتر TP-Link که C5400X نام دارد در قالب سری «آرچر» عرضه شده و از ظاهری منحصر به فرد برخوردار است. در زیر این ظاهر عنکبوتی یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی به همراه سه کمک پردازنده و رم یک گیگابایتی قرار گرفته اند.

C5400X سه باند را ارائه می کند که شامل یک باند ۲.۴ گیگاهرتزی (۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه) و دو باند ۵ گیگاهرتزی (۲۱۶۷ مگابیت در ثانیه) است. این روتر به منظور بهینه سازی اتصال برای گیم یا استریم محتوا به صورت دینامیک بین باندها جابجا شده و با توجه به پشتیبانی از الکسا و IFTTT در پیکربندی اینترنت اشیاء نیز کاربرد دارد.

اگر جزو گیمرهای حرفه ای باشید ممکن است علاقه ای به استفاده از وای فای نداشته باشید، TP-Link هم با آگاهی از این نکته C5400X را به هشت پورت اترنت مجهز کرده که امکان اتصال سیمی روتر به دستگاه هایی از قبیل کنسول و کامپیوتر را فراهم می سازد. روتر TP-Linkروتر مذکور که قابلیت پشتیبانی همزمان از چند کاربر و چند جریان ورودی-خروجی را دارد (MU-MIMO) به پلتفرم امنیتی HomeCare کمپانی «ترند میکرو» نیز مجهز شده که از اتصال دستگاه ها به وب سایت های مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

C5400X از امروز و توسط فروشندگان آنلاین از جمله آمازون عرضه شده است اما ارائه قابلیت های مذکور به قیمت افزایش بهای این روتر TP-Link تمام شده و برای خرید آن باید ۴۰۰ دلار کنار بگذارید.

در نظر گرفتن چنین قیمتی برای یک روتر طبیعتا بسیاری از کاربران عادی را از خرید آن منصرف خواهد کرد اما TP-Link  تصمیم گرفته شانس خود را با گیمرها و علاقمندان به استریم محتوا آزمایش کند که قبلا سخاوتمندی خود در خرید سخت افزارهای قدرتمند را نشان داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی