ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دموى رايگان فيفا 19
ویجیاتو - بازی

تیم‌های دمو رایگان فیفا 19 مشخص شدند

سرانجام محتویات دمو رایگان فیفا 19 مشخص شدند و مطابق انتظار در این نسخه ما به بخش کوتاهی از حالت داستانی بازی و امکان انجام مسابقه با چند تیم محدود دسترسی خواهیم داشت. تیم‌های حاضر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

سرانجام محتویات دمو رایگان فیفا 19 مشخص شدند و مطابق انتظار در این نسخه ما به بخش کوتاهی از حالت داستانی بازی و امکان انجام مسابقه با چند تیم محدود دسترسی خواهیم داشت.

تیم‌های حاضر در این عنوان شامل یوونتوس، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، پاریس سینت ژرمن، تاتنهام، بایرن مونیخ، دورتموند و اتلتیکو مادرید می‌شوند.

در دمو بخش Journey هم شاهد جدیدترین ماجراجویی الکس هانتر خواهیم بود و باید منتظر ماند و دید که انتقال ناگهانی کریستیانو رونالدو به یوونتوس چه تاثیری روی این بخش خواهد گذاشت. البته دو شخصیت دیگر هم در حالت Journey بازی حضور دارند. کیم هانتر به عنوان خواهر الکس اولین فوتبالیست زن قسمت داستانی فیفا محسوب می شود و  فرد سوم Journey دنی ویلیامز نام دارد که پیش از این روابطه صمیمانه‌ای با الکس داشت و حال با چالش‌های جدیدی در منچسر یونایتد روبرو شده است.

دمو رایگان فیفا 19

در ضمن، بخش‌های جدیدی در فیفا 19 حضور خواهند داشت که برای تجربه آن‌ها باید تا انتشار نسخه کامل بازی صبر کنیم. در یکی از این بخش‌ها، هر کدام از تیم‌ها با به ثمر رساندن یک گل، یکی از بازیکنان خود را از دست می‌دهند. همچنین بخش دیگری در بازی وجود دارد که می‌توانید قوانین فانتزی خاص خودتان را برای مسابقه مشخص کنید و مواردی همچون گل والی یا گل از پشت محوطه جریمه به عنوان گل درست توسط داور پذیرفته شوند.

در نهایت، مدتی پیش لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 لو رفته بود که مانند پارسال کریستیانو رونالدو با امتیاز ۹۴ هنوز بهترین بازیکن فیفا محسوب می‌شود. البته او در فیفا 19به تنهایی این مقام را در اختیار ندارد و لیونل مسی نیز با همین امتیاز جدی‌ترین رقیبش به شمار می‌رود.

دمو رایگان فیفا 19 در تاریخ ۲۲ شهریور برای پی‌ سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت خواهد بود و نسخه نهایی بازی هم در ۶ مهر برای پلتفرم‌های ذکر شده به علاوه نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

    بهترین فوتبال همین fifaست مخصوصا 2018ش که فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی