ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10، به طراحی و نسبت ابعاد متفاوت آن اشاره دارد

چند روز پیش مدیر واحد موبایل های سامسونگ، DJ Koh به کنفرانسی در چین رفت و اعلام کرد که تا زمان عرضه موبایل های خانواده گلکسی اس 10، تغییراتی «بسیار چشمگیر» در طراحی ایجاد خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

چند روز پیش مدیر واحد موبایل های سامسونگ، DJ Koh به کنفرانسی در چین رفت و اعلام کرد که تا زمان عرضه موبایل های خانواده گلکسی اس 10، تغییراتی «بسیار چشمگیر» در طراحی ایجاد خواهد شد. از طرف دیگر در خبری متفاوت خوانده ایم که پرچمداران بعدی سامسونگ در رنگ های بسیار گوناگونی از راه می رسند؛ درست مانند کاری که اپل با آیفون XR کرد.

به تازگی نتایج بنچمارک مرورگر Samsung Internet 9.0 در دیوایسی با نام رمز SM-405F منتشر شده که به نسبت ابعاد متفاوت نمایشگر اشاره دارد؛ گفتنی است که سامسونگ معمولاً از چنین نام های رمزی برای پنهان نگه داشتن بنچمارک های مرتبط با موبایل های سرس گلکسی اس استفاده می کند.

نتایج این بنچمارک نشان می دهد که به جای نسبت ابعاد 18.5:9 که پیشتر در موبایل های گلکسی اس 8، اس 9 و نوت 9 استفاده شده بود، باید منتظر طراحی به روزرسانی شده Infinity Display با نسبت ابعاد 19:9 باشیم که در این صورت به افزایش قامت دستگاه منجر می شود. آیا این بدان معناست که باید منتظر حاشیه های باریک تر و نسبت بالاتر نمایشگر به بدنه در گلکسی اس 10 های جدید باشیم؟ صرفاً زمان این مسئله را مشخص می کند.

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    مشابه اپل سه مدل

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

      دقیقا

    • Pasha_B
      Pasha_B | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

      اولا که چهار مدل یه مدل 5g هم هست و بعدشم اینکه مدل ارزون تو صرفا فقط یه دوربین کمتر داره اپل به جای oled از lcd هم برای ارزون کردنش استفاده کرد. اپل در واقع یه مدل میان رده معرفی کرد ولی مدل ارزون s10 قرار نیست میان رده باشه بلکه فقط برای کساییه که نیازی به دو یا سه تا دوربین ندارن و پول اضافه ندن وگرنه باز هم پرچمدار حساب میشه

  • Amiran
    Amiran | ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

    خدا میدونه با این قیمتهای نجومی دیگه بتونیم سری های جدید s شرکت سامسونگ رو تهیه کنیم یا نه...من خودم الان s8+ دارم واقعا عالیه ولی دوست داشتم وقتی نوت 9 اونو تهیه کنم که با قیمت بالایی که داشت منصرف شدم.با تشکر از دیجیاتو.در ضمن از طرفدار هایه پرو پا قرص دیجیاتو هستم بروزرسانی اپلیکیشن تون هم عالی بود.

مطالب پیشنهادی