ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی های اقتصادی سامسونگ
تکنولوژی

طراحی شده در سئول، تولید شده در چین؛ سامسونگ به دنبال پیمانکار تولید گوشی

شایعه شده که سامسونگ در حال مذاکره با یک شرکت چینی است تا فرایند تولید گوشی های میان رده و اقتصادی خود را به آن واگذار نماید. در همین راستا غول تکنولوژی کره ای ظاهرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

شایعه شده که سامسونگ در حال مذاکره با یک شرکت چینی است تا فرایند تولید گوشی های میان رده و اقتصادی خود را به آن واگذار نماید. در همین راستا غول تکنولوژی کره ای ظاهرا مذاکراتی را با شرکت چینی Wintech آغاز کرده است که هم اکنون تولید گوشی های شیائومی را هم بر عهده دارد. در صورتی که توافقی در این رابطه به امضا برسد آنگاه تولید گوشی های اقتصادی سامسونگ نیز به این کمپانی محول می شود.

گزارشات اخیر حکایت از آن دارند که جمعی از مدیران عالی رتبه واحد موبایل سامسونگ به ریاست Roh Tae-moon معاونت این شرکت سفری به چین داشته اند و ضمن ملاقات با مدیران Wintech هرگونه احتمال تولید گوشی های میان رده و اقتصادی خود توسط کارخانجات پیمانکار چینی را بررسی کرده اند. البته در نظر داشته باشید که در صورت هرگونه توافق احتمالی باز هم شاهد لوگوی سامسونگ روی این گوشی ها خواهید بود. اگر هم نگران کیفیت محصولات هستید می توانید مطمئن باشید که تست های کیفی لازم روی گوشی های اقتصادی سامسونگ و البته میان رده های آن انجام می شود و از این نظر قطعا به تایید کارشناسان سامسونگ خواهند رسید.

گوشی های اقتصادی سامسونگ

این اقدام احتمالا از کاهش سهم بازار سامسونگ در چین ریشه می گیرد و انتظار می رود که در صورت عملیاتی شدن چنین طرحی قیمت گوشی های اقتصادی سامسونگ و میان رده های این شرکت [دست کم در چین] کاهش قابل توجهی پیدا کند. علاوه بر اینها میتوان انتظار داشت که هزینه های تولید سامسونگ نیز کاهش یافته و مدیران این شرکت میتوانند مطمئن باشند که کسب و کارشان در چین کمتر صدمه نمی بیند.

در انتها لازم است یادآور شویم که سامسونگ هنوز امضای چنین قراردادی را تایید نکرده اما تایید نموده که همکاری با این شرکت را نتنها در چین بلکه در دیگر کشورها بررسی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۹ مهر ۱۳۹۷

    مثل جی ال ایکس خودمون. مونتاژ ایران اما طراحی و ساخت در چین

مطالب پیشنهادی