ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به موبایل ال جی V40 تینکیو [تماشا کنید]

ال جی صبح امروز از یکی از بهترین موبایل های خود رونمایی کرد. اسمارت فون ال جی V40 تینکیو آمده تا به روزرسانی چشمگیری برای مدل V30 سال گذشته باشد و گرچه پیش از این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

ال جی صبح امروز از یکی از بهترین موبایل های خود رونمایی کرد. اسمارت فون ال جی V40 تینکیو آمده تا به روزرسانی چشمگیری برای مدل V30 سال گذشته باشد و گرچه پیش از این شاهد عرضه مدل های V30S و V35 بودیم، اما V40 شایسته ترین گزینه برای ادامه دادن راه V30 است.

این موبایل به همان چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رمی مجهز شده که پیشتر در جی 7 و V35 استفاده شده بود و همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی از راه می رسد.

نمایشگر امولد ال جی V40 تینکیو با افزایش اندک 0.4 اینچی نسبت به V30 حالا ابعادی معادل 6.4 اینچ دارد و به جای نسبت ابعاد 18:9 در نسل پیش، از نسبت ابعاد 19.5:9 بهره می برد که آن را بیش از پیش به ال جی جی 7 شبیه می کند. بخش بالایی نمایشگر دارای یک بریدگی است که البته به صورت پیش فرض با نوار وضعیت پنهان شده است.

ال جی V40 تینکیو به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می شود و به نظر می رسد ال جی نیازمند وقت بیشتر برای ارائه به روزرسانی اندروید 9 پای است. در ادامه از شما دعوت می کنیم که به تماشای نگاه نزدیک به ال جی V40 تینیکو و 5 دوربین آن بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    در ضمن سر دبیر محترم امولد نیستا با سامسونگ اشتباه نگیری اولده ساخت خود الجی مثل شارپ دیسپلی که برای سونی داره نمایشگر اولد میسازه. زیاد گندش نکنید امولد با خبر کذب

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    چقد حرف میزنه
    در ضمن صدا و تصویر نا هماهنگه

مطالب پیشنهادی