ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 3 اکس ال
تکنولوژی

بررسی پیکسل 3 اکس ال تنها چند روز پیش از معرفی رسمی منتشر شد

تنها 3 روز پیش از رونمایی از گوشی های بعدی گوگل، بررسی کامل از پیکسل 3 اکس ال در یک سایت هنگ کنگی منتشر شده است. منتشر شدن تصاویر و اطلاعاتی از گوشی ها پیش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

تنها 3 روز پیش از رونمایی از گوشی های بعدی گوگل، بررسی کامل از پیکسل 3 اکس ال در یک سایت هنگ کنگی منتشر شده است.

پیکسل 3 اکس ال

منتشر شدن تصاویر و اطلاعاتی از گوشی ها پیش از معرفی آنها به موضوعی طبیعی و قابل انتظار بدل شده اما انتشار بررسی کامل اتفاق نادری است. بررسی وبسایت Unwire تصاویری از پیکسل 3 اکس ال به همراه تصاویری از رابط کاربری دستگاه و تصاویری ثبت شده با دوربین گوشی را شامل می شود.

پیکسل 3 اکس ال
این وبسایت همچنین مدتی قبل اقدام به جعبه گشایی پیکسل 3 اکس ال کرده بود و خبر از محتویات داخل جعبه داده بود: شارژر با درگاه USB-A، یک تبدیل USB-C به درگاه 3.5 میلی متری هدفون درکنار هدفون پیکسل باد مجهز به درگاه USB-C.

به نظر می رسد وبسایت Unwire دیدگاه مثبتی به گوشی دارد. اشاره شده که افزایش اندازه نمایشگر از 6 به 6.3 اینچ موجب نشده که در دست گرفتن گوشی چندان مشکل شود. نمایشگر OLED خوب و دوربین جلویی دوگانه تحسین بر انگیز ارزیابی شده است. علاوه بر این ها گفته شده که گوشی از شارژ بیسیم پشتیبانی می کند.

پیکسل 3 اکس ال
پیکسل 3 اکس ال در کنار آیفون XS Max

آن گونه که Unwire ادعا کرده پیکسل 3 اکس ال قرار نیست قواعد بازی را تغییر دهد اما گوگل را در موقعیتی برتر در مقابل سایر سازنده های گوشی های هوشمند اندروریدی قرار می دهد.

پیکسل 3 اکس ال

در بروشوری از پیکسل 3 اشاره شده بود که با برگرداندن نمایشگر پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال به سمت سطحی که روی آن قرار گرفته می توان اعلان ها را خاموش کرد. بنا بر آنچه در وبسایت XDA Developers اعلام شده قابلیت Do Not Disturb هم به «Flip to Shhh» تغییر نام داده می شود.

گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال در سه شنبه 17 مهر ماه ساعت 18:30 به وقت ایران و در نیویورک معرفی می شوند. درادامه تصاویر ثبت شده با پیکسل 3 اکس ال را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

    واقعا چرا نمیتونن اون حاشیه پایین رو حذف کنن؟ چطور اپل اینکار رو کرده؟

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

      این سوال واقعامنفی داره؟؟؟؟خب راست میگه//واقعاگوشی های اندرویدی چرانمیتونن اون حاشیه پایین روحذف کنن؟؟؟

مطالب پیشنهادی